недеља, 16. фебруар 2014.

Genius farba za kosu

  4 comments    
Ja sam jedna od onih koji eksperimentišu sa bojom svoje kose, sve dok ne dođu do boje koja im savršeno pristaje. Do sada sam bila plavuša, smeđa, pink, narandžasta, i sada je aktuelna crvena - videćemo još koliko dugo :) Od kada sam počela da se farbam u crveno, otprilike pola godine, koristim Genius farbe za kosu. Imaju jako lepe nijanse crvene boje tako da sam lako našla ono što sam tražila. Crvena farba je jako nezahvalna jer se stalno ispira, tj ne samo crvena već sve jače boje. Sa ovom farbom mi dugo ostane crvena boja koju dobijem nakon farbanja. Farba je u tubi od 100ml, što je mnogo više od standardnih farbi (npr. Garnier koju sam pre koristila) tako da ja, sa kosom srednje dužine, mogu lepo ofarbati celu dužinu kose. Pre sam imala problema sa količinom farbe i morala sam kupovati dve tubice kako bih prekrila celu kosu, ova tubica mi je taman. Iako se narednih farbanjem treba farbati samo izrastak, ja skoro uvek farbam celu dužinu. Farba košta oko 400din, s tim da morate kupiti i hidrogen, tako da ispadne oko 550din. 
Da li Vi farbate kosu i koju farbu koristite?

4 коментара:

  1. Pocela sam da se farbam relativno skoro i trenutno sam odustala od farbanja jer zelim da oporavim svoju kosu, ali imam neku tendenciju da isprobam i crvenu,plavu, ma sve ... odlican post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jos uvek ne odustajem od farbanja, zato pokusavam sredstvima za regeneraciju da odrzim kosu u normalnom stanju. Hvala ti!

      Избриши
  2. Ove farbe su sasvim dobre i isplative, cesto ih koristim, stavise volim da mesam nijanse. Sto se mene tice, dobile su prelaznu ocenu. I obozavam bakarni i zlatni korektor, jeste da se odmah isperu, ali dobro, daju poseban sjaj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u pocetku mesala nijanse, a sada sam presla samo na jednu i skroz sam zadovoljna... ali planiram da promenim boju kose uskoro jer crvena, po mom misljenju, nikako nije za letnji period :)

      Избриши