среда, 5. фебруар 2014.

Hemel kozmetika

  8 comments    
Jako često naletim na ljude koji uopšte nisu čuli za Hemel kozmetiku i rekla bih da je to jedan veliki propust. Hemel kozmetika je prirodna i ne sadrži konzervanse, izbeljivače, emulgatore, veštačke boje i mirise. Preparativni proizvodi su na bazi meda. Ja već duže vreme koristim njihove proizvode i mogu reći da sam veoma zadovoljna. Na slici je prikazana krema za osetljivu kožu i maska za regeneraciju kože. Kreme su im veoma masne i nanose se u maloj količini vlažnim rukama na vlažnu kožu. Krema koju ja koristim, za osetljivu kožu, postoji u pakovanju od 30ml i od 75ml, ali veoma dugo traju obzirom da se stavlja veoma mala količina. Još jedan proizvod, što se nege lica tiče, koji mogu da pohvalim jesu maske za lice koje su sačinjene od bilja.

Maska je u prahu, a koristi se tako što se prah pomeša sa vodom, kako biste dobili kašastu smesu koju nanosite na lice. Drži se na licu sve dok se ne osuši i nakon toga se ispere mlakom vodom. Veoma su delotvorne, regenerišu kožu i omogućavaju oporavak ćelija oštećenih usled negativnih uticaja kojima su izložene tokom dana. Ovi proizvodi se mogu kupiti u bolje snabdevenim apotekama ili preko njihovih saradnika. Preporucujem da probate ove proizvode jer su stvarno jako dobri. Kakva su vaša iskustva što se tice Hemel proizvoda?

8 коментара:

  1. Ja imam svašta nešto od Hemela: kremu za lice, ruke, rukavicu itd...baš sam planirala da u neko skorije vreme napravim post o njima...Preduhitrila si me...a nisam čula za tu masku!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja dosta toga, pored ovog, od njih, ali mislim da je krema najviše zaslužila da se pohvali :) Ja sam prezadovoljna i njihovom dekorativnom kozmetikom, npr puderima. Ali sada izbacuju iz asortimana dekorativnu kozmetiku tako da moram preći na neku drugu :( Ja sam generalno prezadovoljna njihovim proizvodima :)

      Избриши
    2. Tek sad vidim da nisam upoznata sa dobrim delom njihovog asortimana...

      Избриши
  2. Koristim nekoliko godina, sve pohvale. Ima nekoliko maski, sve su odlicne. Koristim i bebi ulje za skidanje sminke, nekoliko proizvoda dekorative, dugo sam koristila ulje za kosu..Mozda je najbolja (bar po meni) krema za zanoktice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, jos uvek, koristila kremu za zanoktice ali planiram uskoro :) A ulje sto se tice ulja za kosu i ja bih ga pohvalila :)

      Избриши
  3. Maska mi se čini kao nešto zanimljivo, posebno zbog načina primjene :)

    ОдговориИзбриши