уторак, 2. јун 2015.

Pet nijansi... plave

  2 comments    
categories: 

Dosao je na red jos jedan post o pet nijanse... Proslog meseca nije bilo posta jer sam retko izbacivala postove, objasnila sam vec, tako da se nadam da razumete. Ali ovog meseca ga ima, i bice svakog narednog. Ovog meseca sam izabrala plavu boju za ovaj post. Pa da pocnemo...

Proizvod koji se veoma dobro pokazao je Balea tonik za lice sa mirisom lotosovog cveta. Veoma dobar odnos cene i kvaliteta. Proizvod koji bih Vam sigurno preporucila, jer nije jak, a veoma lepo radi posao tonika.

Standardno Labello classic care se takodje nalazi medju ovim proizvodima jer mislim da je solidan balzam za usne, a ja ga u poslednje vreme jako cesto koristim, sta vise pri samom kraju mi je.


Kada su u pitanju antiperspiranti najomiljeniji miris mi je Original Dove i njega veoma cesto koristim. U ovom postu ga spominjem u obliku stika, ali ovu kolekciju celu volim, tako da ne bi bila greska da se u bilo kom drugom obliku nasao.

I poslednji od proizvoda jeste Golden Rose lak za nokte u broju 16. Savrsena boja uz jeans. Jedino sto me kod ovog laka nervira je to sto ne ostaje dugo na noktima. Mada verujem da bi se to dalo ispraviti sa nekim dobrim top coat-om.


I kada je u pitanju jedna nekozmeticka stvar, za ovaj put sam odabrala teksas kosulju (izvinjavam se sto nije ispeglana :D), koju sam u prethodnim mesecima veoma cesto koristila. Sada nije vise aktuelna, zbog lepog vremena, ali sam sigurna da ce je zameniti teksas kosuljica bez rukava :D.


Toliko u ovom postu o pet nijansi... Nadam se da Vam se svidjaju moji izbori.

Da li Vi koristite neki od mojih izabranih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. nisam probala Balea prava more na leto ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sve sto sa probala od Balea bili su stvarno dobri proizvodi, tako da imam samo reci hvale za njih.

      Избриши