недеља, 31. мај 2015.

Noviteti #5/2015

  8 comments    
categories: 

Dosli su na red jos jedni noviteti. Nema ih mnogo ali ne volim dugacke postove tako da je meni ovo idealna kolicina proizvoda za post o novitetima.

Da pocnem sa proizvodima koje sam dobila na testiranje. U pitanju su Loreal Elseve extraordinary oil sampon, regenerator i pakovanje za kosu. Jos uvek ih nisam probala, tako da ne mogu iznositi svoje misljenje o njima, ali vec danas ce biti isprobani, medjutim sigurna sam da cu o njima pisati kada za to dodje vreme. Sasvim slucajno sam kupila i ulje za kosu iz iste linije proizvoda, tako da sam sigurna da cu steci pravi utisak sto se tice ove kolekcije proizvoda. No, bice vise reci o njima u narednom periodu.


Proizvod koji ste vec mogli da vidite u favoritima je Ziaja kremasti sapun za tusiranje. Mislim da to sto se vec nasao u mojim favoritima govori dovoljno o tome koliko mi se svidja.

Pastu za zube veoma cesto menjam, tako da je sada Signal daily white dosla u moje ruke. Videcemo kako ce se pokazati.

U ove novitete sam ubacila i Kossili vlazne maramice jer moram reci da sam veoma zadovoljna ovim maramicama. Verovatno se pitate sta je to toliko posebno kod vlaznih maramica. Stvar je u tome sto ponekad, najcesce kada odem kuci, koristim vlazne maramice za skidanje sminke i ovo su jedne od retkih koje mi ne smetaju. Najcesce koza pocne da mi se susi od njih, ali to sa ovim nije slucaj.

Posle mnogo pohvala koje sam cula za Dahlia uljani skidac laka za nokte, resila sam da ga i sama probam. Kupila sam skidac bez acetona, sa miriom breskve. Ono sto mi se svidja je to sto ima i kremu za zanoktice, sto se tice samog proizvoda dobar je, ali mislim da je potrebna veca kolicina da se lak lepo skine sa noktiju, tako da mislim da ce se brzo potrositi. To je samo prvi utisak, videcemo kako ce se na dalje pokazati.


Jos jedan proizvod koji ste vec mogli da vidite u favoritima jeste Don Juan puder u prahu. Kao sto sam i rekla sam proizvod mi je dobar, jedino mi se ambalaza ne svidja.

Mislim da ne postoji osoba koja nije koristila Merima deciji sapun, bilo za lice, bilo za ruke. Ja ga cas obozavam, cas mi se uopste ne svidja. Kao sto vidite sada smo u ljubavi, posto se nalazi u mojim novitetima. Videcemo kako ce se odnos dalje razvijati :D.

Obzirom da je u Alexandar cosmetics-u snizenje Nyx mega shine lip gloss morala sam da iskoristim tu priliku kako bi ih probala, tako da sam, za sada, kupila samo dva. Prvi, u pink boji, je u nijansi Dolly pink i moram reci da mi se on mnogo svidja, jer je boja puna, nalik na tecni ruz i prvi utisak je da dosta dugo ostaje na usnama. Dok je drugi, u narandzasto-roze boji, je u nijansi La la i on je prozracan i sa sljokicama.

Poslednje u mojim novitetima su lakovi. Ima ih vise, ali sam neke zaboravila kod kuce, tako da se na slici nalazi samo ovaj Golden Rose u broju 44. Veoma lepa mint boja, jedino sto mi se ne svidja  je to sto ima simera u sebi, ali oprosticu mu to :D.


To su bili proizvodi kojim sam se ja pocastila u prethodnom periodu. 

Da li ste koristili neki od mojih noviteta?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



8 коментара:

  1. Super su ti noviteti ^_^ Ja sam Elseve kolekciju-sve osim ulja dobila na poklon od buduće svekrve i radujem se isprodavanju ^_^ Dahlia odstranjivač laka koristim duži period i nekako mi je u tom cenovnim rangu najbolji. Uživaj u nivitetima i čekamo izveštaj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Elseve proizvode volim pa se nadam da ce mi se i ova kolekcija svideti. Hvala jos jednom :*

      Избриши
  2. Анониман31. мај 2015. 19:53

    Don jyan sjajevi za usne su fantadticni. Ne lepe se inisu retki. Preporuka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram reci da je ovo jedini proizvod koji sam od njih probala, ali znam da imaju i dobre karmine. Moracu da probam jos neke njihove proizvode. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  3. Pratim te sada :) <3

    Super blogič, nadam se da pratiš nazad :) <3

    Katja

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sve dopada, odmah mi je upao u oči bebi sapun jer ga i dan danas koristim i uvek mi je must have u kući :)

    ОдговориИзбриши