недеља, 21. јун 2015.

Mesec lakova za nokte - I deo

  6 comments    


Kao sto ste mogli da vidite na Instragramu i na Facebooku ovog meseca sam skoro svaki, svaki drugi dan menjala lakove na noktima. Zato mislim da bi bilo zanimljivo svrstati ih u postove, kako bih Vam na jednom mestu pokazala moje izbore za prethodni period i rekla nesto o njima.

U svakom postu ce biti po 5 slika mojih kombinacija lakova u prethodnom periodu. Ispostavilo se da su u ovom postu svi lakovi Golden Rose rich color kolekcija. Moram reci da ovu kolekciju Golden Rose lakova mnogo volim zato sto ima siroku cetkicu i mislim da su solidni lakovi, kada se uzme cena u obzir. Ja ih placam 100 ili 110 dinara, u zavisnosti gde ih kupujem, a mozete ih naci u skoro svim parfimerijama koje drze GR kozmetiku.


Na prvoj slici se nalazi GR rich color u broju 16. Veoma lepa tamno plava nijansa. Ovaj lak sam vec spominjala, i jedino sto mogu da mu zamerim je sto ova nijansa ne ostaje dugo na noktima, brzo se okrnji. Ali to se moze popraviti dobrim top coatom.


Sledeca kombinacija je kombinacija mog omiljenog letnjeg laka u jarko pink boji, u broju 08 i nezno roze nijanse, u broju 52. Kao sto rekoh nijansa 08 je moja omiljena letnja boja laka jer nekako ide uz sve, a veoma lepo izgleda na preplanulim prstima. U poslednje vreme je i nijansa 52 pocela mnogo da mi se svidja, iako mi se u pocetku nije preterano svidjala, jer morate da pazite kada je mazete, ozbirom da je jako svetla, kako ne bi ostajale brazdice kada se osusi.


Sada jedna boja koju ne bih znala da opisem, jer je nedefinisana, nit je ljubicasta, nit braon. Neka kombinacija te dve boje. Obzirom da volim nijanse koje su nedefinisane ovaj lak mi je privukao paznju, zato se i nalazi u mom posedu :). U pitanju je GR rich color u broju 104.


Kao sto i rekoh lak u broju 52 je poceo mnogo da mi se svidja u poslednje vreme tako da sam ga koristila i zasebno, ali u kombinaciji sa GR gel look top coatom. Kada je ovaj top coat u pitanju ne mogu bas da ga pohvalim. Da on taj gel look noktima, ali ne produzuje trajnost laka, a i desava se da lak pocne da se skida sa noktiju tako da mozete sami da ga 'oljustite'. Tako da sto se njega tice jedino sto mi se svidja je to sto da taj gel look, ali sto se tice ostalog nisam zadovoljna.


I poslednja kombinacija kada je ovaj post u pitanju jeste lak u broju 18. Ovaj lak sam takodje spominjala do sada, jer sam ga cesto koristila u prethodnim mesecima. Veoma lepa nijasna zelene boje, koju sam ja ovde iskombinovala sa GR matte top coatom. Ovim top coatom sam mnogo vise zadovoljna, sta vise odusevljena.  O njemu sam i pisala u posebnom postu kada sam ga kupila, to mozete procitati ovde.

To su bile prve 5 kombinacije, drugih 5 ocekujte u sledecem postu.

Koja kombinacija Vam se najvise svidja od ovih? Koji GR lak je Vas omiljeni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Ne zaboravite na nagradnu igru koja traje do 26.06. Ukoliko se jos niste prijavili to mozete da uradite i sada, ovde.

6 коментара:

  1. Baš mi se dopadaju manikiri, baš su sve boje lepe. Ovaj u broju 52 mi je baš sweet, mislim da bi super išao sa matte top coatom. Do sada nisam imala ni jedan zeleni lak i to mora brzo da se promeni :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala 😘 Ne ide nesto super sa matte zato sto dodju do izrazaja brazdice od nanosenja.

      Избриши
  2. Odlicne fotografije, najvise mi se dopada kombinacija jarko i nezno roze, sjajno izgleda. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicne fotografije! :-) Meni se svi svidjaju,ovaj zeleni o kom si pricala,imam u svojoj kolekciji,jer sam ja fanatik za lakove :-D Ljubav je toooo! <3 Evo dajem ti moju preporuku lakica,pa mozda nadjes neki koji ti se svidja!
    Flormar lakovi:
    454-maslinasto zeleni,pravi jesenji
    401-narandzasti,isto lepa jesenja nijansa
    M102-neka sucmurasta boja-jesenje-zimski
    314-bordo sa dosta sedefa-jesenje zimski
    379-sucmirasta boja-letnji
    Golden Rose lakovi Rich color:
    103-boja lavande-po meni za sva godisnja doba
    26-ljubicasti-sva godisnja doba
    110-zeleni sa dosta sedefa-jesenje-zimski
    Golden Rose Color Expert:
    08-nezno roza-sva godisnja doba
    104-svetlo bez-sva godisnja doba
    57-rozikasta nijansa-prolecno-letnji
    Eto to je bio moj odabir,mogla bi ovako do sutra ujutru,ali nema smisla da te ugnjavim! :-D Nadam se da sam ti pomogla! Pozz za tebe :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Razumem se u tu vrstu ljubavi :D Hvala ti na preporukama. Veliki pozdrav za tebe :*

      Избриши