четвртак, 4. јун 2015.

Nega noktiju 2015.

  4 comments    

Zelela sam da sa vama podelim svoje iskustvo sto se nege noktiju tice, obzirom da je ovo jedan od retkih trenutaka da ja imam duze, za moje standarde, prirodne nokte.

Ja imam veoma krte nokte, koji se listaju i retko kada moji prirodni nokti mogu mnogo da izrastu. Iz tog razloga sam jedno vreme stalno ojacavala nokte gelovima, jer obozavam lepe i malo duze nokte, a to je bilo nemoguce sa mojim prirodnim noktima. Medjutim vec duze vreme ne koristim gelove, vec pokusavam da svoje prirodne nokte odrzim u sto boljem stanju.

Iako mislim da je ishrana jako vazan element lepote i nege isto tako mislim da nam proizvodi pomazu da tu lepotu delimicno zadrzimo. Moja nega noktiju pocinje sa skidanjem laka za nokte. Inace ne obracam paznju da li je sa acetonom ili bez, trenutno koristim Dahlia uljani skidac bez acetona sa mirisom breskve. Nisam ljubitelj uljanih skidaca, ali ovaj mi odgovara. Imam ga od skoro i mogu reci da sam zadovoljna, ali ne odusevljena. Dobro skine lak sa noktiju ali mislim da je potrebna malo veca kolicina, tako da mislim da ce se brzo potrositi.


Ono sto mi se veoma svidja kod ovog skidaca laka je to sto u zatvaracu ima kremu za zanoktice. To je jedan od poslednjih koraka u mojoj nezi noktiju. Trenutno koristim ovu kremu i mogu reci da nije losa. Sve u svemu svaka cast za proizvodjaca, mislim da je veoma dobra ideja.


Sledeci korak u mojoj nezi je oblikovanje noktiju. Ne volim metalne turpije, iako su one u nekim situacijama prakticnije, ja najcesce koristim ove mekane. Nemam nista ni protiv onih staklenih, mislim da i one veoma dobro rade svoj posao.

Nakon oblikovanja na nokte nanesem sloj Essence studio nails ultra strong nail hardener. Ovo je proizvod koji mi se u pocetku uopste nije svidjao. Nisam videla da ista radi mojim noktima, ali se vremenom pokazao kao odlicno sredstvo da svoje nokte odrzavam dugim. U pocetku sam se drzala upustva za upotrebu, a sada ga koristim povremeno, kako bih svoje nokte odrzala u ovako super stanju. 

Nakon ovog dolazi deo sa kremom za zanoktice, o kojoj sam na pocetku pricala. A nakon svega ovoga namazem ruke kremom za ruke. Trenutno je u upotrebi krema koju sam dobila sa sajta Born Pretty store. Solidna kremica za ruke, sa preslatkim pakovanjem.


Toliko o mojoj nezi noktiju... Kako vi negujete svoje nokte? Koji proizvod preporucujete?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара: