среда, 10. јун 2015.

Lista zelja #1

  8 comments    

Na red je dosao jedan veoma drugaciji post. Rec je o wish listi, odnosno o proizvodima koje zelim da kupim, a koje jos nisu dosle u moje ruke. Iz razlicitih razloga jos uvek nisu moje, ili zato sto nisu kod nas dostupni ili zato sto su mi sada cenovno nedostupni. Nadam se da ce me ovaj post stimulisati da ih sto pre kupim :). 

Sve dok je Lush bio u Beogradu ja sam tamo svracala samo kako bih kupovala njihove sapune. To nije bilo tako cesto jer u to vreme Beograd nisam posecivala tako cesto. A sada mnogo zalim sto nemamo Lush prodavnicu, jer bih sada probala sve njihove proizvode. Na ovu listu ne bih stavila ni jedan poseban proizvod, vec sve zajedno :D.



Moram reci da do sada nisam probala ni jedan Sephora proizvod. Posto je u Novom Sadu nema, kada odem za Beograd najcesce obilazim druge radnje, a kroz nju uvek samo prosetam. Zelela bih da to uskoro promenim, jer mislim da ima veoma dobre poizvode, a onaj koji sam ja izdvojila kao meni najpozeljniji je njihova 4 eye look books paleta senki. Mislim da me je pakovanje potpuno kupilo, sad samo jos ja nju da kupim :D.


Na ovoj listi se nalazi i toliko hvaljeni Aussie 3 minute miracle regenerator. O ovom cudu sam toliko pohvala cula i procitala da imam veliku zelju da se nadje u mojoj kosi :D. Nadam se da ce mi se zelja ispuniti uskoro.


Jos jedan brend kojeg nema kod nas, na veliku zalost jeste The body shop. Proizvod koji bih najvise zelela da probam je njihov body butter. Obzirom da sam zaludjena mirisom manga mislim da je ovaj pun pogodak.


A sada nesto sto ima kod nas ali nikako da izdvojim toliko para za jedan proizvod, jer moramo se sloziti da Mac karmini nisu jeftini. Obzirom da jos uvek nisam resila da ih kupim, iako imam veliku zelju, nisam ni boje gledala, tako da ne bih izdvojila ni jednu kao onu koju najvise zelim. Mada bih volela da probam i ostale njihove proizvode, ali mislim da je karmin ono sto bih prvo volela da probam.


A sada proizvod koji mislim da cu prvog kupiti sa ove liste, mada mozda i gresim :D, je Urban Decay Naked paleta. Ne znam koju bih uzela tako da ne bih mogla da se izjasnim, morala bih dugo da vecam :D. Ali sam sigurna da cu je kad-tad imati :D.


Iako sam probala samo kremu za ruke od L'occitane, kojom sam zadovoljna ali ne znam da li toliko vredi, ipak bih volela da isprobam i druge njihove proizvode. Ne bih izdvojila ni jedan proizvod posebno, ali nadam se da ce neki uskoro naci u mojim rukama.


Mislim da je ceo sve, tj. onaj deo koji moze da ih priusti, poludeo za Glam Glow maskama za lice. Volela bih da ih probam, zato se nalaze na listi, ali mislim da je ovo stavka koja nikad nece biti ostvarena. Ali nada poslednja umire :D.





I za kraj, barem ove liste, ostavila sam proizvod za koji cu se truditi da ga sebi priustim NEKADA, a u pitanju je Clarisonic Mia 2. Mislim da ne treba nista vise da kazem kada je ovaj proizvod u pitanju, dovoljno je reci da ga zelim :D.



Nadam se da ce me ova lista naterati da se fokusiram na ispunjavanje svojih zelja. 

Sve slike su preuzete sa interneta!

Sta se nalazi na vasoj listi zelja? Zelimo li neki isti proizvod?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

8 коментара:

  1. Identicna nam je lista :) Iako imam 2 MAC karmina zelim ih jos, a od Naked paleta volela bih da kupim 3 posto imam Basics 2 koja je mat i odlicna :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa mislim da su ovo proizvodi koje vecina devojaka zeli :D Blago tebi :D

      Избриши
  2. Imamo dosta zajedničkih želja, ova poslednja pogotovo :D

    ОдговориИзбриши
  3. I ja bih voljela isprobati Aussie 3 minute miracle i Naked palete ;D

    ОдговориИзбриши
  4. Naked palete mi izgledaju vau, takodje uzasno zelim da ih probam. :D

    ОдговориИзбриши