недеља, 28. јун 2015.

Junski favoriti 2015.

  4 comments    
categories: 


Dosli smo i pred kraj meseca juna, sto znaci da je red za favorite ovog meseca. Ne znam gde je leto nestalo, ali se ono itekako nalazi u mojim proizvodima, posto su mi svi nekako letnji mirisi :D.

Medju prvim favoritima meseca juna nalaze se Loreal Elseve extraordinary oil proizvodi za kosu. Tu se nalaze sampon, regenerator i maska za kosu koje sam dobila na testiranje, i ulje za kosu koje sam kupila iz iste kolekcije. Cak me i ovi proizvodi asociraju na leto obzirom da su ulja cvetna, tako da prelepo mirisu. Mislim da je ovo jedna od najboljih kolekcija proizvoda za kosu koje sam probala do sada. Sigurna sam da cu ih i dalje koristiti, sta vise sampon mi je pri kraju tako da moram da obnovim zalihe :D. Imam samo reci hvale za ovu kolekciju proizvoda za kosu. 


Sada su na red dosli proizvodi koji su vec duze kod mene, ali su jedni od onih koje sam cuvala, za ne znam ni ja koje dane, ali ipak su dosli na koriscenje, obzirom da je 'doslo' leto, a meni je ovo pravi letnji miris. U pitanju su I love... gel za tusiranje i losion za telo. Obozavam miris manga, tako da je ovo savrsen miris za mene. Moram reci da sam prijatno iznenadjena ovim losionom za telo, ozbirom da sam imala body butter iz ove kolekcije i nije se bas pokazao najbolje, za razliku od ovog losiona koji svoj posao obravlja veoma dobro.


I poslednji moj favorit jeste Nyx mega shine lip gloss u nijansi dolly pink. Odusevljena sam ovim sjajem, a boja je prava letnja. Mislim da cu kupiti jos par ovih Nyx sjajeva jer sam stvarno odusevljena njima. O ovom sjaju sam pisala i posebno, tako da nema potrebe da vise pricam :).


To su bili moji junski favoriti, sta je Vama bilo omiljeno ovog meseca?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*








4 коментара:

  1. Анониман28. јун 2015. 14:14

    Nyx sjajevi su trenutno na akciji po neverovatnoj ceni od 237 din :)
    http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/products/0/sale/0/3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po toj ceni sam ih i kupovala, a i obavestena sam o akciji. U svakom slucaju hvala :)

      Избриши
  2. Imam regenerator iz ove kolekcije i prezadovoljna sam, mislim da ću kupiti i šampon jer odlično mirišu i njeguju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam bas danas kupila veliko pakovanje sampona, mislim da cu se malo zadrzati na ovoj kombinaciji :) Predobri su :)

      Избриши