недеља, 7. јун 2015.

Potroseni proizvodi #8

  No comments    
categories: 

Kao sto sam vec napomenula nemam mnogo prostora za skladistenje, tako da cim mi se napuni ova kesica red je da se napisu potroseni proizvodi, iako ih nema bas mnogo. Obzirom da je kesica prepuna, red je za post ovog tipa.

Prvi od proizvoda koje sam potrosila u prethodnom periodu jesu Keune ultra mild repair sampon i regenerator. Veoma sam zadovoljna ovim proizvodima, sto sam i napomenula u mojoj poslednjoj hair care rutini. 

Jos jedan potrosen sampon je Kur. U pitanju je sampon koji sam kupila na pijaci, tako da ne znam nista o njemu, ali znam da se solidno pokazao. Kupila bih ga ponovo, sto govori o tome da sam prilicno zadovoljna njime.


O Farmasi Rose therapy losionu i tecnom sapunu sam pisala u postu o grupnoj recenziji Farmasi proizvoda, tako da tu mozete procitati malo vise o mom misljenju o ovim proizvodima. Sve u svemu sapunom sam prezadovoljna, a losion nije los, ali sam ocekivala mnogo vise.

Cien gel za tusiranje sam spominjala i do sada i spominjala sam i to da mi se veoma svidja. I dalje stojim iza toga i sigurna sam, ako ponovo naletim na njega, da cu ga ponovo kupiti.


Ukoliko ne volite jake paste za zube koje svoj posao rade odlicno, Sensodyne je upravo za Vas. 

Za razliku od gela, antiperspirant Cien mi se ne dopada toliko. Ne zato sto radi svoj posao lose, vec zato sto su mirisi mnogo jaki za moj ukus, pa udaraju u nos. Iako sam davnih dana imala susret sa nekom drugom vrstom njihovih antiperspiranata koja mi se veoma dopala, ova mi se ne svidja i sigurna sam da ovu liniju vise necu kupovati.

U prethodnom periodu sam takodje postrosila Hemel anticelulit ulje. Mislim da je ovo ulje jedno od boljih. 


Shvatila sam da u poslednje vreme veoma brzo trosim balzame za usne i to mi se jako svidja :D. U prethodnom periodu potroseno je Labello classic care. Solidan balzam, ali ne bih mogla bas nesto posebno da ga ishvalim. 

Golden Rose maskara u plavoj boji mi jako dugo stoji u polici. Pre sam je koristila i moram reci da nije losa, ali odavno je nisam koristila a i red je da ode u smece jer je odavno kupljena.

Vollare kameni puder je stigao u stanje da ne moze vise da se koristi tako da i on odlazi u smece. Obzirom da je bio veoma jeftin mogu reci da je odnos cene i kvaliteta veoma dobar.

I poslednji potroseni proizvod u ovoj turi jeste Aura color off uljani odstranjivac laka za nokte. Moram reci da mi se mnogo svideo jer veoma dobro skida lak sa noktiju i ne treba mnogo proizvoda da se lak lepo skine. Sigurna sam da cu mu se vratiti.


To su bili moji potroseni proizvodi u poslednjem periodu. 
Koristite li Vi nesto od mojih potrosenih proizvoda? 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*





0 comments:

Постави коментар