четвртак, 25. јун 2015.

Mesec lakova za nokte - II deo

  3 comments    
Dosao je na red drugi post sa mojim kombinacijama lakova za nokte koje sam koristila u prethodnom periodu. U prethodom postu svi lakovi su bili Golden Rose, dok ovde ima i drugih.


Prva kombinacija je Golden Rose WOW! lak u broju 72, veoma lepa plava nijansa. Njega sam, samo na jednom prstu, iskombinovala sa Chine Glaze crackle lakom u broju 13470. Posto je ovo bilo medju prvim koriscenjima ovog laka, nije pucao kako treba jer ja nisam znala da ga koristim na pravi nacin :D. 


Sledeci izbor je Golden Rose u broju, ako se ne varam, 323. Veoma lepa neon zuta, savrsena za preplanule prste. Jedino sto mi se ne svidja kod ovih GR lakova je to sto su mnogo tecni, tako da ih morate naneti vise puta. Ovo je sa dva sloja, ali se jasno vidi da nedostaje barem jos jedan da bi bas lepo izgledao.


Jos jedna kombinacija Golden Rose Rich color laka u broju 52, sa China Glaze crackle u broju 13470. Meni se ova kombinacija jako svidela, a Vama?


Jos jedan Golden Rose lak u broju 332. I ovo je kolekcija koja treba da se namaze barem dva puta da bi na nesto licila, ali nisu neophodna tri sloja kao kod prethodnom. Na slici su prikazana dva sloja laka i mozete videti da skroz ok izgleda ovako.


I poslednji u ovom postu je jedan od mojih omiljenih lakova, u pitanju je Rimmel Salon pro u broju 402 Urban purple. Ne znam sta bih rekla za ovaj lak osim da ga obozavam. Savrsena boja, super postojanost, super formula. Samo reci hvale. 

Da li Vam se svidjaju moje kombinacije? Koja Vam je omiljena?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Nagradna igra jos uvek traje, ovde se mozete prijaviti, ukoliko to jos niste uradili.



3 коментара:

  1. Ovaj žuti golden rose mi se najviše dopada. Mislim da su svi poludeli za žutim noktima ovo leto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su te neon boje super za leto, a za zutu boju se slazem, mislim da ce biti hit ovo leto :)

      Избриши
    2. Pa da, baš sam primetila i kod Vedrane da je i ona poludela za žutim lakovima. :)

      Избриши