недеља, 14. јун 2015.

Urasle i podkozne dlake - moje iskustvo

  19 comments    

Zelela sam da sa Vama podelim svoje iskustvo kada su podkozne dlake u pitanju, jer imam veliki problem sa njima od kada si pocela da radim depilaciju.

Vec duze od godinu dana stalno idem na depilaciju i od tada su mi se pojavile podkozne dlake. Kao sto vidite na slici to su dlake koje se nalaze tik pod kozom ali vosak ne moze njih da izvuce jer su dovoljno u kozi da ne moze da ih uhvati. Obzirom da se dlake istanje i oslabe kada depilaciju radite stalno tako one izgube 'snagu' da izadju iznad povrsine koze, i ostanu neposredno ispod. To se barem desava kod mene, jer nisam imala tih problema sve dok nisam pocela da se stalno depiliram. Daleko od toga da se ovo svima koji idu na depilaciju desava, ja pricam samo svoje iskustvo.



Kada sam pocinjala sa depilacijom posle svake depilacije, kada bi pocele dlake da rastu, javio bi mi se veliki broj podkoznih. Prvo sto sam pocela da koristim u tu svrhu jeste Bio losion protiv uraslih dlaka. Kako je ovaj losion namenjen uraslim dlakama, koje tada nisam imala mnogo nije mi mnogo pomogao kod podkoznih, ali moram reci da u periodu kada sam koristila ovaj losion nisam imala problem sa uraslim dlakama, nisu mi se pojavljivale, tako da je ocigledno dobar za ono za sta je 
namenjen.


Ono sto je meni pomoglo kod podkoznih dlaka jeste piling. U periodu kada sam stalno radila pilinge broj podkoznih dlaka mi se drasticno smanjio. Tada su mi se javljale samo na par mesta, u malim kolicinama i to je bilo sve. Moram priznati da poslednjih mesec, dva pilinge nisam radila stalno i sada su mi se opet pojavile i to ne u malom broju (mali deo mozete da vidite na prethodnoj slici). Ono sto bih Vam ja preporucila kada su podkozne dlake u pitanju je da radite sto jaci piling, kako bi Vam dlake izasle na povrsinu. Meni je zaista pomoglo.


Trenutno koristim piling koji sama napravim, tako sto u gel za tusiranje koji koristim stavim par kasicica secera. Ukoliko hocete da Vam piling bude jaci stavite vise secera a gela dovoljno samo da sjedini secer i napravi smesu koja je zgodna za nanosenje. Naravno, ja trenutno ovo koristim, ali mozete koristiti bilo koji kupovni piling.

Moj zakljucak, kada je moj problem u pitanju, je da cu morati redovno da radim piling kako mi se ne bi pojavljivale, jer ocigledno cim prestanem one se vrate. Koliko ce to trajati mogu se samo pitati.

Da li Vi imate problema sa podkoznim ili uraslim dlakama i kako resavate taj problem?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




19 коментара:

  1. I ja sam radila depilaciju voskom jedno vreme i isto su pocele da se pojavljuje urasle dlake. Moj dermatolog mi je rekla da je mozda do depilacije voskom i da predjem na depilator. Sto sam uradila i stvarno mi manje urastaju, po neka ali retko kad. Tako da ako mozes da trpis voskom probaj da izdepiliras depilatorom mozda ce biti drugacije. :)

    ОдговориИзбриши
  2. probaj sa šećernom pastom, puno je blaža od voska, a meni osobno ima i bolji učinak i dlake ne urastaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Radim pretezno secerom, ali i toplu... Ali se slazem da je secerom mnogo bolje :)

      Избриши
    2. Djurdja-Oriflame15. јун 2015. 14:16

      Takodje preporucujem secernu pastu. Cak onu kucnu varijantu,za cas se sprema,a prejeftino je. Ne zna se sta mi je bilo gore:brijac,epilator,topli,hladni vosak.... Sad kad razmislim ne znam kako sam zivela bez secerne paste!?

      Избриши
    3. Kada je hladni vosak u pitanju tu tek nemam reci. Ne znam da li mi je gore epilatorom ili hladnim voskom :D.

      Избриши
  3. Probaj crnu mast, moze se kupiti u apoteci. Meni je dosta pomogla kod uraslih dlaka. Samo pazi da nekako "zastitiš" to mesto nor gazom, vatom, hanzaplastom, jer može doći do bojenja pidžame, posteljine itd

    ОдговориИзбриши
  4. ovo mi je jako poznato! ja piling ne radim svaki put ali potkožnih imam i na stzomaku, (da 2,3 'divlje) koje rastu i sad se bas jedna 'zaglavila a dovoljno je velika ali nikako van :(

    ОдговориИзбриши
  5. Javljaju mi se podkozne dlake posle depilacije, najcesce na nogama. Probacu jos danas ovaj piling, jednostavno je, a nadam se da ima efekta. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti koza nije osetljiva radi sto jaci, da bi sve izasle na povrsinu :)

      Избриши
  6. Urastale su mi dok sam koristila epilator, vratila sam se na depilaciju i one i dalje urastaju... Ne znam šta više da radim. Piling mi je obavezan, a baš ću da pogledam gde sve može da se nađe ovaj losion, nadam se da ću uspeti da ga nađem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da retko ko nema problem sa uraslim ko koristi epilator. Ja mislim da ga ima u svakoj apoteci :)

      Избриши
  7. Veliki pozdrav i za Vas. Preporucujem Vam da probate secernu pastu jer sam sigurna da ce Vam ona najmanje problema zadavati. Kada su urasle dlake u pitanju tu nemam preveliki problem, ali znam kakvih problema imate, ne mogu da kazem da ih ja uopste nemam, ali Bio losion mi je pomagao oko uraslih dlaka, sigurna sam da ih je bilo manje kada sam ga redovno koristila, pa Vam preporucujem da ga probate, ne mozete nista izgubiti :).

    ОдговориИзбриши
  8. Uf, imala sam dosta uraslih dlaka od depilatora i zbog toga sam i prestala iako brze odradi posao nego vosak. Sad koristim hladan vosak i od njega nemam ali pred more planiram secernom pastom. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni epilator i hladna depilacija naprave totalni haos na nogama, tako da njih vise ne koristim. Ali secernu pastu ti toplo preporucujem :)

      Избриши
  9. Ljudi moji pomagajte, imam urasla dlaku ispod pazuha..upala je prosla i ona se pretvorila u kvrzicu koja je jako tvrda na dodir..bila sam kod lekara, prepisao mi je antibiotik i da stavljam obloge od alkohola, i dao mi uput za urgentni...ja sam antibiotike popila, i dalje stavljam obloge od alkohola..ali jako se bojim da idem kod hirurga, jer znam da me ceka operacija... cula sam za tu crnu mast, da li ce mi ona pomoci da dlaka izbije na površinu? I jel ima u apoteci da se kupi? Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ti treba strucna pomoc. Ja nisam imala tako ozbiljnih problema, niti sam koristila crnu mast tako da ti ne mogu pomoci.

      Избриши