среда, 17. јун 2015.

Maybelline dream fresh BB cream

  6 comments    

Kako je doslo lepo vreme samo u situacijama kada mi je neophodan puder posezem za njim, u svakodnevnoj make up rutini koristim BB kreme. Ona koja je bila moj izbor jeste Maybelline dream fresh BB krema.

Dolazi u tubici od 30ml. Ako se ne varam dolazi u 5 nijansi, tako da mozete naci sebi odgovarajucu. Ja sam izabrala Light obzirom da imam veoma svetao ten. 

U mom postu o BB,CC... kremama mozete videti razliku ovih krema i podsetiti se za sta je koja namenjena. Taj post mozete ovde procitati.


Ova BB krema je veoma lagana i kada je nanesete, kao sto joj i sam naziv kaze, osvezi Vam lice. Ne mogu opisati kako osvezavajuci osecaj ostaje na kozi. Nesto nalik kao kada na lice stavite dobru hidratantnu kremu. 

Sadrzi zastitni faktor 30. Jedan veliki plus svim BB kremama je to sto sadrze zastitni faktor, tako da ih cine savrsenim za letnji period. Kao i kod svih BB krema i ova ima malu prikrivnu moc. Ne mozete da kupite BB kremu i da ocekujete da ce Vam prekriti sve nedostatke, nisu za to namenjene. Ali mogu reci da je meni veoma dobra, ozbirom da nemam vece nedostatke na licu. Veoma lepo se razmazuje i ostavlja ujednacen ten. 


Ja imam normalnu kozu lica i meni ova BB krema odgovara, mada ne vidim sto ne bi odgovarala ostalim tipovima koze obzirom da je kao dobra hidratantna krema koja ima blagu prikrivnu moc. 

Moram reci da ja uz ovu BB kremu najcesce koristim i korektor samo u predelu ispod ociju, jer kao sto rekoh ima blagu prikrivnu moc a ja imam veoma tamne kolutove, koje ova krema nikako ne moze prikriti.

Ovu kremu mozete kupiti svuda gde se prodaje Maybelline kozmetika. Cene se ne secam jer sam je davno kupila, ali znam da spada medju jeftinije, mislim da je bila oko 600,700 dinara.

Sve u svemu preporucila bih je svakom ko zeli dobru, osvezavajucu BB kremu.

Koristite li Vi BB kreme i koju biste preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Ne zaboravite da na blogu traje nagradna igra, ako se niste prijavili imate priliku do 26.06., a to mozete uciniti ovde.


6 коментара:

  1. Moja omiljena BB krema je Avonova Anew BB+. Savršena mi je jer lijepo ujednači ten, lagana je i, kako također trebam dodatno prekrivanje podočnjaka, korektor prekrasno klizi po njoj i sve skupa izgleda prirodno i uredno na licu.
    Odlični su proizvodi BB kreme, meni puno draži od pudera. Tko zna, možda isprobam jednom i ovu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala ni jedan takav Avonov proizvod, cak ni puder, ali vidim da ih dosta hvale, trebalo bi da ih isprobam :)

      Избриши
  2. Nisam je probala, ali izgleda mi kao idealna za letnji period. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ali si me zainteresovala. Zaštitni faktor od 30 je super vest, ja leti težim da koristim krema sa što većim zaštitnim faktorom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i treba sto veci zastitni faktor da se koristi, iz godine u godinu Sunce je sve stetnije :(

      Избриши