недеља, 4. јануар 2015.

Golden Rose matte top coat

  12 comments    
categories: 
Kao sto ste mogli i da vidite u novitetima obradovala sam sebe Golden Rose matte top coat-om. Da bih pokazala njegovo dejstvo koristicu ga u kombinaciji sa tamnim lakom, u pitanju je Golden Rose u boji 16, tamno plava. Moje odusevljenje je pocelo vec nakon prvog koriscenja.

Koristi se tako sto se nakon sto nanesete lak koji zelite preko laka predjete ovim lakom. Kao sto i sami mozete da vidite na osnovu slika, nakon sto namazete ovaj top coat totalno se izgubi sjaj koji lak ima, odnosno matira ga.

Namerno sam uzela ovaj lak pri probanju jer je to lak koji mi najkrace ostaje na noktima. Nakon koriscenja top coat-a moram reci da ostaje duze na noktima i veoma se tesko skida. Tako da i ovaj posao obavlja odlicno. Otprilike produzava lak na noktima za oko dva dana.
Moram priznati da do sada nisam koristila top coat-ove, tako da ga ne mogu uporediti, ali mogu reci da sam ovim veoma zadovoljna. Upravo je ono sto sam ocekivala od top coat-a, a plus pretvara vas lak u mat, tako da je fenomenalan.
Ono na sta morate da obratite paznju kada koristite ovaj top coat jeste da lepo nanesete lak koji zelite da matirate. Jer obzirom da ga matira ukoliko ga niste dobro naneli videce se strafte koje su se napravile dok ste nanosili lak. Tako da ako zelite da lepo izgleda kao mat morate lepo naneti lak.

Ja sam ga kupila na pijaci, po ceni od 120din, ali verujem da ga ima u svim radnjama koje prodaju Golden Rose proizvode.

Da li Vi koristite top coat i koji Vam je najbolji?

P.s. Obzirom da je za par dana Bozic necu biti u mogucnosti da objavljujem postove, tako da se unapred izvinjavam, ali vec prvom prilikom Vam kuckam. Upravo iz tih razloga zelim da Vam pozelim da lepo provedete Badnje vece, kao i Bozic. 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

12 коментара:

  1. Dobro je znati,mislim što da dam 400-500 din.za Auru kad mogu eto 120. :)
    Baš ću da ga probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da je na ostalim mestima malo skuplji, ali verujem da ni tamo nije vise od 150din

      Избриши
    2. 169 din. u G.R.parfimeriji u Pančevu,ali to zato što je u Aviv parku sve skuplje.Nema veze,to mi je najbliže i kupila sam. :-)

      Избриши
    3. Nadam se da ces biti zadovoljna :)

      Избриши
  2. Sviđa mi se. Kupujem čim potrošim ovaj koji trenutno koristim. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je Miss Sporty za sada najbolji po efektu i držanju mat efekta i već mi je pri kraju, i moram da ga kupim, ali moram da potrošim ove zalihe, a potrošiće se brzo kako stvari stoje jer volim da matiram sve! Dobila sam pre par dana od sestre ovaj GR pa ću i njega testirati. I jos i Flormar da testiram, i on me čeka u kutijici. Aurin je takođe za pohvalu, samo se ponekad ne slažemo, ali preko slika vidim da GR i Aurin imaju sličan završni efekat. Suvo mat ostane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidim bas imate iskustva sa top coat-ima :) Meni je ovo prvi i ono je sto ocekujem od njega, ali se nadam da cu probati jos neki :)

      Избриши
  4. super izgleda :)
    prije sam koristila Essence mat top coat

    ОдговориИзбриши
  5. Razmišljam već duže o matte top coat-u, a nikako da se odlučim za kupnju. Mislim da si me nagovorila na Golden Rose ;)

    ОдговориИзбриши