среда, 1. јул 2015.

Noviteti #6/2015

  No comments    
categories: 

Obzirom da sam sebe castila nekim proizvodima u poslednje vreme, mislim da je red da se napise post o novitetima.

Kada su nokti u pitanju sebe sam pocastila Golden Rose krec belim lakom, ibd top coat-om, Eveline argan elixirom za nokte i China Glaze crackle lakom u pink boji. 

Kada je beli lak u pitanju dobro se pokazao iako ne volim ovu kolekciju lakova od GR, medjutim ovim sam zadovoljna. 

Ibd top coat na prvo koriscenje se veoma dobro pokazao i ako tako nastavi sigurna sam da cemo se dugo druziti. 

Eveline argan elixir ne mogu mnogo pohvaliti jer ipak za ovakav prozivod treba da prodje neko vreme da bi se pokazao i kao dobar i kao los. Jedino sto mogu da kazem je da prelepo mirise :).

China Glaze lak sa sljikicama koji puca je veoma zanimljiv. Na pocetku ga nisam lepo koristila pa je mnogo ruzno pucao, ali sada (kada sam prokljuvila kako da ga koristim) mi se bas svidja.


Kao sto ste sigurno videli u prethonom mesecu, Eucerin je imao promocije po apotekama, gde ste ukoliko potrosite vise od 1000din mogli da dobijete neki njihov proizvod. Tako sam ja iskoristila tu promociju i kupila Aqua porin kremu za lice, a na poklon dobila Dermato Clean gel za umivanje. Probala sam ih, i ok su se pokazali, ali videcemo kako ce se pokazati na dalje. 


Kada je sminka u pitanju pocastila sam se Eveline Magical CC kremom, kojom sam veoma zadovoljna, s tim da sam mogla da uzmem i svetliju, ali bice dobra kada malo pocrnim.

Drugi proizvod koji se tice sminke je Nyx mega shine lip gloss. Ovo je ista nijansa koju ste mogli da osvojite u nagradnoj igri. Naime nijansa mi se mnogo svidela pa sam morala i sebi da je kupim :).


Sledeci proizvod je proizvod za ciju opsednutnost su krive DM drogerije. Rec je o Elseve extraordinary oil samponu za kosu. Naime ja sam se na njihovoj stranici prijavila za testiranje proizvoda za kosu iz ove kolekcije i kada sam ih dobila mogu reci da sam se vec na prvo koriscenje odusevila. Posto mi je taj sampon vec pri kraju, kupila sam isti samo u pakovanju od 400ml. Sigurna sam da cu o ovim proizvodima za kosu pisati i zasebno jer itekako zasluzuju.

Kada vec pricamo o velikim pakovanjima proizvoda, tu je i Dove original antiperspirant u bocici od 200ml. Mislim da ni ova bocica meni nije dovoljna, jer obozavam ovaj miris. 

I za kraj tu su, opet, Kosili vlazne maramice. Kao sto sam vec rekla odusevljena sam ovim maramicama, i sigurna sam da cu ih jos dugo koristiti. Em su dobre, em nisu skupe, em lepo mirisu. 


To su bili svi proizvodi kojim sam se ja pocastila u prethodnom periodu.

  Koristite li Vi nesto od mojih noviteta? Sta je ono cime ste Vi sebe pocastili a sto biste preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




0 comments:

Постави коментар