субота, 2. јануар 2016.

Favoriti 2015. - dekorativa

  8 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
kao sto sam i rekla ovaj post ce biti o favoritima 2015. kada je dekorativa u pitanju.

Tecni puder koji bih izdvojila kao favorit za 2015. jeste Maybelline Fit me. Mislim da je ovaj puder bio moj favorit i prosle godine. Sve u svemu stvarno svaka preporuka. Ukoliko ga nadjete, jer mislim da ga vise kod nas nema, preporucujem Vam da ga kupite. O njemu sam ovde i zasebno pisala.

Kada je korektor u pitanju imam dva favorita, to su Aura correct me i Nyx HD korektor. Oba su super i oba bih Vam preporucila. O Aura correct me korektoru sam ovde pisala, dok cu o Nyx korektoru tek pisati zasebno. Sve u svemu veoma dobri korektori.

Moje otkrice za ovu 2015. godinu jeste Aura highlighter u nijansi golden spice. Svoje odusevljenje ovim proizvodom sam pokusala da iznesem u ovom postu. Svaka preporuka!


Jos jedno otkrice u 2015. jeste Maybelline color tattoo senke za oci. Obozavam ih! Za sada toliko od mene o njima, jer Vam pripremam poseban post o njima, jer sigurno da to zasluzuju. 

Karmin koji sam obozavala u 2015. jeste Golden Rose velvet matte u broju 03, prelepa nude nijansa. Sigurna sam da znate koliko su ovi karmini dobri, a ja sam svoje misljenje o ovom i u ovom postu iznela.

Jos jedan proizvod za usne koji sam obozavala jeste Nyx mega shine lip gloss u nijansi dolly pink. Savrsena boja za leto, a moje iskustvo sa njim ste mogli da procitate i u ovom postu. 

Proizvod koji me je odusevio u prethodnoj godini je zasigurno i Farmasi ajlajner. Po mom misljenju savrsen ajlajner. Za veoma malo para dobijete veoma dobar proizvod. Ukoliko ste u prilici da ga kupite rado bih Vam preporucila da to i ucinite, jer sam sigurna da cete biti zadovoljni.


Kada su u pitanju lakovi dva koja bih izdvojila kao favorite su Rimmel Salon pro u nijansi 402 urban purple i China glaze u nijansi I pink I can. 

I za kraj sam ostavila moj omiljeni parfem iz Avona, u pitanju je Today parfem. Iako sam ga kupila nedavno, koristila sam ga i pre tako da sam vec bila odusevljena ovim mirisom, a ovo sada dodje kao podsecanje. Rado bih Vam preporucila ovaj parfem, jer mislim da je jedan od najboljih u Avonu.


To su bili moji favoriti za 2015. godinu kada je dekorativa u pitanju. Da li imamo neki zajednicki favorit? Koji proizvod biste Vi izdvojili kao najveci favorit za 2015.?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Srecna Vam Nova godina! Zelim Vam sve najlepse u ovoj godini i da je ucinite najboljom do sada!



8 коментара:

  1. Slike su mnogo lepo ispale. :) A i nogo dobro radis recenzije, zainteresovala si me z ove proizvode. ;)

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. ;)I uclani se ako zelis.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Imama neke iste favorite poput Avon parfema, GR ruža a voljela bih ovaj Aura highlighter čini se super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo neke favorite, a sto se tice hajlajtera sigurna sam da ce ti se svideti i da se neces pokajati ako ga kupis. :*

      Избриши
  3. Imam Aurin korektor i hajlajter, CT senku Pink Gold, ali ubedljivi favorit su mi GRVM ruzevi, imam nijanse 8 i 12, obozavam ove ruzeve :D ! Dobri su i oni iz Vision linije. Skoro sam kupila i prvi Aurin tecni mat ruz - odusevljena sam, kupicu jos neki :). Srecna ti Nova godina Jelena, da budes zdrava i srecna ! Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala ostale linije od GR osim Velvet matte, jer sam ovima toliko zadovoljna da mi se ne menjaju :D, ali planiram da probam i ostale, cisto da vidim kakvi su. Aura tecne ruzeve isto nisam jos uvek probala iako ih svi ishvalise. Hvala ti :*

      Избриши
  4. Moracu da isprobam Aurin Hajlajter, definitivno! :) <3

    ОдговориИзбриши