четвртак, 7. јануар 2016.

Maybelline color tattoo senke

  2 comments    

Cao dragi moji,
Bozic je! Hristos se rodi! Srecan Vam Bozic i da ga u zdravlju i sreci proslavite. Zelela sam da Vam ulepsam ovako predivan dan sa jednim lepim postom o proizvodu koji sam otkrila prosle godine, a koji me je odusevio. U pitanju su Maybelline color tattoo senke za oci.


Izvinjavam se sto su slike slikane nakon sto su senke vec odavno koriscene, postoje slike i novih senki, pre koriscenja, ali ove su mi se vise svidele pa sam zato njih iskoristila. Nadam se da mi ne zamerate.

Da pocnemo sa pricom o samim senkama. Dolaze u staklenoj teglici u kojoj ne znam koliko grama ima, ali ono sto Vam zasigurno mogu reci je da ima mnogo. Sigurna sam da ce ove senke mnogo dugo trajati. Sto se ambalaze tice meni se bas svidja. Zgodne su za poneti, lepog izgleda i kvalitetno uradjene. Svaka pohvala kada je ambalaza u pitanju.


Medjutim ono sto je mnogo vaznije od same ambalaze je proizvod koji se nalazi u njoj. O proizvodu imam samo reci hvale, ne znam odakle da pocnem. Kremaste je strukture, ali malo suvlje, ako to ima smisla. Ne znam kako da objasnim, ali nije bas kremasto vec malo suvlje. Medjutim lepo se nanosi na kapak. Lepo se i blenduje tako da necete imati problema da radite sa ovim senkama. Kada ih nanesete na kapak budite sigurni da ceo dan nece mrdnuti. Ali isto tako necete imati problema da je skinete kada za to dodje vreme. Potrebno je samo sredstvo za skidanje i senka lako nestaje sa vaseg kapka. Naravno skida se teze od obicnih senki, ali daleko od toga da cete imati problema sa skidanjem.


Ja, za sada, imam samo dve nijanse ovih senki, a to su Pink gold i Permanent taupe. Moram reci da je moj favorit Permanent taupe jer je savrsena nijansa za mene. Koristim je skoro svaki put kada stavljam senku. Sto se tice druge senke nju ne volim da koristim na celom kapku vec samo u centralnom delu, u kombinaciji sa drugim senkama. Ono sto najcesce radim jeste da Permanent taupe nanesem na ceo kapak, a Pink gold samo na centralni deo i to je izgled koji najvise volim. 

Ove senke mozete koristiti kao bazu, podlogu za druge senke ili ih koristiti kao senke. Ja sam ih koristila na oba nacina i u oba slucaja su se odlicno pokazale. 

Ima dosta nijansi ovih senki, a od skoro ima i par nude nijansi, koje su mi zapale za oko i sigurna sam da cu barem jednu od njih probati. Cena ovih senki je oko 700dinara, ako se ne varam, ali cesto su na snizenju. Ja sam svoje kupila za oko 500dinara. Sigurna sam da im je cena itekako opravdana. 

Toplo Vam preporucujem da probate ove senke ukoliko jos uvek niste, jer stvarno vrede. Zao mi je sto ih nisam pre otkrila, tj. sto ih nisam ranije isprobala, jer od kada ih imam druge senke nisam ni koristila. 

Da li ste Vi probali Maybelline collor tattoo senke? Koja Vam je omiljena?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Ne zaboravite da uzivate u danasnjem danu!




2 коментара:

  1. Joj meni samo On and On Bronze odgovara, sve ostale mi se skupljaju u pregibu kapka. :( I nova mat mi je dobra - Creamy Beige.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja stvarno nisam imala tih problema, meni su se savrseno pokazale i ove. Ostale nisam probala, ali planiram da probam neku od ovih novih.

      Избриши