субота, 16. јануар 2016.

Potroseni proizvodi #1/2016.

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Nije cetvrtak kao sto sam obecala, ali nemojte mi zameriti nisam imala vremena da post objavim kada je trebalo.
Nova godina je i svo djubre treba izbaciti, kako iz zivota, tako i iz kante. Zato smo tu da danas pricamo o mom djubretu, tj. o potrosenim proizvodima u proteklom periodu.

Pocnimo od proizvoda za kosu. Prvi proizvod koji je potrosen je Revlon Flex Repair sampon za kosu. Ovaj sampon sadrzi dual keratin tehnologiju koja bi trebalo da obnovi kosu i njenu unutrasnju strukturu. Medjutim meni ovaj sampon nije radio nista specijalno. Nije los, jer mi nije isusivao kosu, nije mi lomio kosu i slicno, ali nisam videla neka poboljsanja. Sve u svemu nisam zadovoljna ovim samponom, tako da ga necu vise kupovati, a Vama ga ne bih preporucila, jer mislim da mozete naci mnogo bolje za taj novac. 

Jos jedan proizvod za kosu koji sam potrosila je Schwarzkopf Gliss Kur ultimate repair regenerator u spreju. Ovo je proizvod koji mnogo volim i non stop koristim njihove prskalice za kosu. Rado bih Vam preporucila ovaj proizvod jer sam i sama veoma zadovoljna i koristim ih vec dugo.

Sada jedan proizvod koji koristim veoma dugo jer nikako da ga potrosim, a razlog tome je njegova jacina, a u pitanju je Listerin Total care tecnost za ispiranje usta. Dobro on obavlja svoj posao, ali Vam oci ispadnu dok ga koristite. Ja nisam koristila jace sredstvo za ispiranje usta. Sigurna sam da ga necu vise kupovati jer se ovo tesko moze izdrzati :D.


Dosli smo do dela kada pricamo o potrosenim proizvodima kada je telo u pitanju. Dve tusiralice koje sam potrosila su Avon Sense Be Radiant i Cien sa uljem badema i kajsijom. Prvim nisam odusevljena, iako ne volim Avon tusiralice ovu sam kupila jer mi se miris svidjao, ali kao i sa ostalim Avon tusiralicama ni ovom nisam zadovoljna. Dok sam drugom veoma zadovoljna i sigurna sam da cu je kupiti ponovo, ukoliko budem imala priliku. Veoma lep miris, super tekstura samog krem gela za tusiranje, super neguje kozu. Svaka preporuka.

Prskalice za telo koje sam potrosila su Bioderm i Avon sa mirisom manga i nara. Prvu je mama donela iz Italije jos pre mnogo godina, ali je ona stajala na polici do skoro, ali mi se miris mnogo svidja. Pravi miris za mene, mirise na puder, na cisto. Dok je druga prskalica sa mirisom moje opsesije :D. Mirisom manga sam opsednuta vec godinu i po dana, tako da je logicno da mi se i ovaj miris svidja. O ovoj prskalici sam pisala u ovom postu, pa mozete tu da vidite moje opsirnije misljenje o njoj. 


Kada je nega lica u pitanju potrosen je Eucerin Dermato Clean gel za umivanje. O njemu sam pisala u ovom postu detaljno, tako da ne bih da dodatno pisem o njemu, u postu mozete procitati sve sto Vas zanima u vezi njega.

Takodje je potrosena Eucerin Aquaporin Active krema za lice. Solidna krema za lice. Jedna je od meni omiljenih u prethodnoj godini, ali nije jedna od onih koja me je raspametila svojim ucinkom. Sve u svemu preporucila bih Vam je jer je dobra krema.

Kada smo kod krema, potrosila sam i Nivea univerzalnu kremu. Dobro mi je dosla u ovo vetrovito vreme, za mazanje ruku. Osvrnimo se i na pakovanje, koje je presimpaticno. 


I za kraj neke sitnice. Bacila sam dva Golden Rose laka za nokte jer je vec vreme da se rastanemo. U pitanju je ovaj sljokicavi u broju 298, i neon zuti u broju 323.

Jos jedna neophodnost u ovim hladnim danima jeste balzam za usne. Tako sam ja potrosila moj Farmasi intense moisturizer balzam za usne sa shea butterom i jojobom. Mogu reci da je ovo bio jedan dobar balzam za usne i uzivala sam dok sam ga koristila. Preporucujem Vam ga.

Poslednje sto se naslo u mojoj korpi ovog puta je cetka za tecni puder sa Aliexpress-a. Ovo je samo jedna cetka iz seta koji sam narucila pre vise od godinu dana i koji sam redovno koristila. Od kada sam kupila ovaj set koristila sam ovu cetku u svrhu nanosenja tecnog pudera. Tek sada cu pocele da se izvlace dlake iz nje i to u velikom broju, zato i ide u korpu. Veoma sam zadovoljna ovom cetkom, kao i celim setom cetki, tako da bih Vam rado preporucila da ih kupite.


To je bilo moje prvo smece ove godine, ali sam sigurna da ga biti jos mnogo, a mi cemo zajedno prosunjati po njemu i videti sta mozemo iz njega pametno izvuci.

Da li ste Vi koristili neki od mojih potrosenih proizvoda? Kojim ste Vi proizvodom najvise zadovoljni a da ste mu skoro videli dno?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




0 comments:

Постави коментар