среда, 27. јануар 2016.

Poredjenje: Aura VS Nyx HD korektor

  15 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Dosli smo do jos jednog poredjenja. Ovoga puta uporedicu Vam dva korektora koja sam u poslednje vreme koristila. U pitanju su Aura Correct me! i Nyx HD korektor.


Kada pricamo o Aura Correct me! korektoru ja ga posedujem u nijansi 305 Cool Ivory. Pored ovog postoje jos 5 nijansi ovog korektora, tako da sam sigurna da mozete naci nijansu koja ce Vam odgovarati. 

Kada je u u pitanju ovaj korektor nisam imala preterano problema kada je u pitanju uvlacenje u porice ispod ociju. Ne uvlaci se preterano, ja inace imam problem sa tim delom i retko koji korektor mi se uopste ne uvlaci u porice, ali sa ovim nisam imala velikih problema. Tako da mogu reci da se dobro pokazao kada je to u pitanju.

Sto se pokrivanja tice mogu reci da ima veoma dobru moc prekrivanja. Ja ga koristim najvise za predeo ispod ociju, jer imam tamne podocnjake, i veoma dobro obavi taj posao.

Ono sto mi se ne svidja kod ovog korektora je sto zna da oksidira. Odnosno kada ga fiksirate kamenim ili praskastim puderom zna da malo promeni boju, sto je znalo da me nervira. Nije mi se desavalo stalno to, ali je znalo da mi se desi. To je jedina stvar koja mi se kod ovog korektora ne svidja, sve ostalo je savrseno.


Kada je u pitanju Nyx HD korektor moram reci da sam veoma veoma zadovoljna. Veoma dobro prekriva nepravilnosti na kozi. Ja ga najcesce koristim za podocnjake i veoma dobro ih prekrije. 

Kada je uvlacenje u porice ispod ociju u pitanju moram reci da mi se ne uvlaci mnogo, tako da se i tu savrseno pokazao. 

Ono sto mi se jedino ne svidja kod ovog korektora je to sto me je peckao u pocetku kada sam ga nanosila i to sto ako vam malo udje u oko plakacete narednih deset minuta (nije da mi se retko desavalo :D). 

Nijansa koju ja posedujem je cw02 fair. Pored ove postoje jos 7 nijansi, plus 3 ''korektivna'' korektora (ljubicasti, zuti i zeleni). Sigurna sam da mozete naci nijansu koja Vama odgovara.


Kao sto mozete da vidite Nyx HD je mozda malo pigmentisaniji od Aura Correct me! pa zato i ima vecu prekrivnu moc. 


Oba korektora poseduju cetkicu za lakse nanosenje, ali njome ne mozete da ublendate korektor, vec to morate da uradite ili cetkicom koja je za to predvidjena ili prstima.


Poslednje o cemu zelim da pricam kada su ovi korektori u pitanju jeste njihova cena. Kao sto znate Aura korektor mozete naci u svim drogerijama i parfimerijama koje drze Aura kozmetiku, tako da cene variraju ali su oko 400dinara. Dok Nyx korektor mozete naci u Alexandar cosmetics-u i njihovim distributivnim centrima i cena ovog korektor je nesto ispod 600dinara.

Kada uzmemo sve stavke u obzir, oba korektora su veoma dobra, ali bih ja blagu prednost dala Nyx HD korektoru jer za mene on bolji posao obavlja.

Da li ste Vi koristili neki od ova dva korektora? Koji se Vama vise dopada? Da li biste Vi predlozili neki koji je Vas odusevio?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Na blogu je u toku nagradna igra, pa ukoliko se jos uvek niste prijavili to mozete uciniti ovde.




15 коментара:

  1. Imam oba korektora I odmah me zainteresovao ovaj post! Nisam mogla a da ne ostavim komentar jer moram priznati da se slazem sa tobom! Jedino sto ja nisam nasla ni jednu manu NYX HD korektoru, odlican proizvod! I odlican post :-)

    ОдговориИзбриши
  2. meni se vise dopada NYX ovako po postojanosti ali imam osjetljive oci tako bih se prije odlucila za aurin :D

    ОдговориИзбриши
  3. Takodje imam oba, ali meni je Aurin ubedljiv pobednik, pokrivnost mu je dovoljna za moje potrebe, lepo osvetli i zaista najminimalnije moguce se uvlaci u borice. S druge strane, meni je NYX strasno suve formule, koja u kombinaciji sa suvljom kozom ispod oka nikako ne fercera, odnosno, jako mi se uvlaci u borice, a cak je toliko suv da ga tesko i u samom startu izblendam, bas mi je razocaranje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja do sada nisam imala tih problema i stavise ni malo nije suv. Mozda si imala samo losu srecu. :)

      Избриши
    2. Ja sam imala identično iskustvo, Ana. Generalno preferiram NYX nad Aurom, ali ovog puta su me razočarali.

      Избриши
  4. Bas je lep i informativan post Jelena. Imam Cool Ivory i odlican je korektor, nemam zamerki :). Nemam izrazene podocnjake ( osim onih tragova od naocara ) niti mi je isusen taj deo, ali tecni korektori su nezaobilazni u mojoj rutini sminkanja. Uporedo trosim i Impalin, fin je i on, gusci je i kremast, a probacu i Evelinov. Kristina :*

    ОдговориИзбриши
  5. Aurin mi je na spisku za kupovinu dok Nyx-ovim nisam oduševljena.. Imala sam ga u žutoj boji i dosta mi je bio suv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aura je stvarno uradila super posao kada je ovaj korektor u pitanju. Ja stvarno nemam tih problema, iz ostalih komentara vidim nisi jedina sa tim problemom. Meni se stvarno odlicno pokazao.

      Избриши
  6. Koristila sam i oba, no nakon NYX-a mi ni jedan vise nije dovoljno dobar :D Jedinu zamerku koju imam kod njega jeste sto mi jako kratkro traje :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sada planiram da probam Loreal, jer ga dosta hvale, pa cu videti da li on moze da oduva ova dva ili ipak ne :D. A slazem se sa tobom da se mnogo brzo trosi.

      Избриши
  7. Nisam koristila nijedan,mada NYX izgleda po slikama izgleda za pet koraka bolje.Bas se vidi da je dobro uradjen i to ne govorim zato sto je NYX,već na osnovu swatcheva.

    ОдговориИзбриши