понедељак, 11. јануар 2016.

Noviteti #1/2016

  8 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
I u ovoj godini dosao je red na novitete. O nekim proizvodima ste vec citali, jer su vec neko vreme u mojim rukama, a o nekim cete tek citati. Pa da krenemo...

Prvi proizvod koji bih da spomenem jeste Green Pharmacy losion za telo sa nevenom i zelenim cajem. Za sada mi se svidja, ima lep i prijatan miris, dobro hidrira, za sada sam zadovoljna. Videcemo kako ce se do kraja pokazati.

Naravno tu je i tecni sapun iz lokalne radnje. Mogu reci da mi se bas dopada. Dobro peni, lepo mirise, ne isusuje ruke. 

Proizvod o kom ste vec mogli da citate u ovom postu jeste Byphasse gel za umivanje. Sve sam vec rekla, pa se ne bih ponavljala.

Pasta za zube koju sam ovaj put izabrala jeste Vademecum sensitive. Za moj ukus preslaba. Jeste da nisam ocekivala da bude previse jaka, jer je sensitive, ali nisam ocekivala ovoliko slabu pastu. Sigurna sam da je vise necu kupovati iako nije toliko losa pasta, jednostavno nisam ja za ovako slabije, tako da ocigledno da sam omasila.


Na red je dosao proizvod koji me je koriscenjem do sada odusevio. U pitanju je La Roche Posay hydreane riche krema za lice. Moram priznati da sam ja ovu kremu probala samo u vidu testera ali nisam bila odusevljena. Sada sam bila resena da je kupim i dam joj priliku i ona se za sada odlicno pokazala. Sigurna sam da cu o njoj pisati i zasebno, samo ne zelim da donosim zakljucke prerano, tako da ce jos malo sacekati dok ne iznesem konacno misljenje.

Ono sto sam dobila prilikom kupovine ove kreme jeste set od tri proizvoda. Male micelarne vode, kreme za predeo oko ociju i maskare. Za sada jedino kremicu nisam probala, ostalim proizvodima sam zadovoljna.


Dosao je deo sa sminkom. U jednoj od nagradnih igri dobila sam par proizvoda od Aure koje do sada nisam koristila. U pitanju je njihova maskara, lak za nokte u nijansi 54 soulmates i prajmer Prime me!. Ne mogu nista jos uvek da kazem o ovim proizvodima, ali sigurna sam da ce vise reci o njima biti u nekim narednim postovima.

Ono cime sam ja sebe pocastila kada je Aura u pitanju jeste njihovim 3D sundjerom za sminkanje. Moram reci da mi se veoma dopada, ali sam sigurna da cu i o njemu zasebno pisati jer mislim da zasluzuje poseban post. Sve u svemu rado bih Vam ga preporucila.


Znate koliko volim Dove proizvode, a sada sam naisla i na miris koji me je odusevio. U pitanju je Dove coconut milk. Inace nisam ljubitelj mirisa kokosa ali ovaj me je odusevio. Za sada sam kupila samo sapun, ali sam sigurna da cu isprobati i ostale proizvode. 

Ono sto sam stavila u ove novitete jeste i Curaprox cetkica za zube. Mislim da je ovo jedna od boljih cetkica koje sam do sada koristila. Jesu u pitanju skuplje cetkice za zube ali mislim da je to stvar u koju se treba uloziti. Jedino na sta sam se morala navici je to da je sama cetkica, tj. glava cetkice manja u odnosu na one koje sam ja do sada koristila. Stvarno svaka preporuka kada su ove cetkice u pitanju. Moja je srednje tvrda, a postoji i meksa, a i tvrdja od ove. Ja Vam preporucujem da ih kupujete u Srbotrade apoteci jer su dosta jeftinije u odnosu na ostale apoteke.

Dva laka za nokte koja sam kupila u prethodnom periodu su Loreal u nijansi 701 i 702. Bili su mi potrebni tamni lakovi, tako da je ovo bila super kupovina jer su bili na velikom snizenju zbog isteka roka. Medjutim istek roka kod laka je kod mene onda kada se stvrdne, ne to sto pise na bocici :).

I za kraj dva proizvoda o kojima cu uskoro pisati jer su me vec odusevili, kao kombinacija. U pitanju je Emily olovka za usne u nijansi 220 i Golden Rose matte lipstick crayon u nijansi 15. Po mom misljenju savrsena nude kombinacija. Stavise citacete moje odusevljenje uskoro u posebnom postu.


To su bili moji poslednji noviteti. Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se vec u cetvrtak :*




8 коментара:

  1. Ofinger :), originalno :). Volim 3D sundjerce, neprevazidjene Dove sapune, Emily olovke su solidne, a malocas sam kupila i prvi GR ruz u olovci, takodje nude nijansa, da tu i tamo odmorim od tamnijih :). Curaprox cetkice cu obavezno probati, imam osetljive desni ( ali cu Vademecum Sensitive pastu zaobici :)). Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Upravo koristim istu pastu i meni je OK,ali imam osečaj da mi isušuje usne. Obožavam GR lakove , kao i olovke i matte ruževe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma pasta nije losa, samo za moj ukus mnogo slaba, ali solidno pere zube samo sto ja volim da mi osecaj svezine ostane u ustima. Mislim da GR sada ima bas dobre proizvode.

      Избриши
  3. Gel za umivanje i LRP kremu sam probala :)
    Aura primer me vec dugo zelim da probam, ali nikako da stigne na red :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo prvi prajmer, ali jos uvek nemam misljenje o njemu, tako da ne znam da li bih ti ga preporucila. Koristim ga, ali jos nemam izgradjeno misljenje.

      Избриши
  4. Voljela bi probati Aura kozmetiku, kao i Goleden rose. Kombinacija se čini odlična :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da uskoro hoces, jer oba brenda imaju bas dobre a jeftine proizvode.

      Избриши