петак, 29. јануар 2016.

Favoriti januara 2016.

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Dosli smo i do kraja ovog meseca, sto znaci da je na red dosao post o favoritima za ovaj mesec. Nisam radila favorite za mesec decembar, tako da su ovo favoriti za dva prethodna meseca. Pa da pocnemo...

Prvi proizvod koji bih izdvojila kao favorit jeste Neutro Roberts extra delicate antiperspirant u spreju. Ovo mi je prvi put da koristim njihove antiperspirante i veoma sam zadovoljna. Sprecava znojenje, lepo mirise i miris ostane na kozi duzi period. Sve pohvale kada je ovaj proizvod u pitanju.

Proizvod o kome ste vec mogli ovde da citate, a koji je morao da se nadje u favoritima jer se super pokazao, jeste Byphasse gel za umivanje. Ne bih nista dodatno pricala o njemu, sve je vec receno u posebnom postu. 


To su svi moji omiljeni proizvodi kada je nega u pitanju, a sada prelazimo na sminku. Prvi proizvod koji bih izdvojila jeste La Roche Posay maskara, koju sam dobila uz kremu koju sam kupila. Pre ovoga nisam ni znala da u svom asortimanu imaju maskare i slicne proizvode. Sigurna sam da je kod nas ne mozete kupiti, barem ja nisam primetila da se kod nas ista osim pudera moze kupiti kada je njihova sminka u pitanju. Ali sam isto tako sigurna da je to jedan veliki propust jer se meni ova maskara veoma lepo pokazala. Nije najbolja koju sam probala, ali spada u bolje.

Proizvod koji mi se takodje odlicno pokazao, a to ste mogli da procitate u poslednjem postu, jeste Nyx HD korektor. U ovom postu sam pisala sve sto mislim o njemu, tako da nema potrebe da se ponavljam. Reci cu samo da Vam ga rado preporucujem.

Proizvod koji mi je neverovatno pomogao i koji me je naucio da pravilno konturisem lice, tj. sve je radio sam, jeste cetka sa kineskih sajtova. U pitanju je pljosnata cetka za konturisanje, koja taj posao obavlja sama. O ovoj, a i ostalim cetkama iz tog seta, bice uskoro poseban post, tako da cete moci opsirnije da citate o njima.


Za kraj, kada su u pitanju kozmeticki proizvodi, ostavila sam dva (iz oba meseca po jedan) favorita kada su usne u pitanju. Karmin koji sam obozavala u prethodnom periodu jeste Aura 703 Boomerang. Savrsena bordo boja. U poslednje vreme opsednuta sam bordo bojom, tako da je ovaj karmin bio pravi pogodak.

Druga kombinacija koja me je odusevila, a o kojoj cete uskoro i zasebno citati, jeste Emily olovka u nijansi 220, tamnija braon nijansa i Golden Rose matte lipstick crayon u broju 15, svetlo braon nijansa. Necu mnogo pricati o ovoj kombinaciji jer Vam pripremam poseban post o njoj, ali reci cu da sam odusevljena ovom kombinacijom i da sam je veoma cesto nosila na usnama u poslednje vreme.


Zavrsili smo sa kozmetickim delom kada su favoriti u pitanju, ali bih dodala jos par koji nisu kozmeticke prirode. Prvi medju njima jeste bordo kapa iz H&M-a. Kao sto rekoh opsednuta sam postala ovom bojom, zato mi je i ova kapa favorit za prethodni period. 

Ono sto bih da Vam preporucim za kraj jesu dva filma. Prvi je "Stan u potkrovlju" koji ce Vam se dopasti ukoliko volite filmove sa velom misterije gde do kraja filma ne znate sta se desava i ko je krivac, a drugi je crtani film i u pitanju je "Mali Princ". Mislim da o drugom nemam sta da kazem osim da je za sve uzraste i da je film savrsen. 


To su bili moji favoriti za prethodni perod, a koji su Vasi? Imamo li neke zajednicke?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Na blogu traje nagradna igra, pa ukoliko se jos uvek niste prijavili to mozete uciniti ovde. Srecno!




2 коментара:

  1. Dermix Body Balm, Eos summer fruit i Bocassy serum. Nyx korektor je odličan ali mi se uvlači u bore :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni jedan od tih proizvoda nisam probala :(. Ja sa svim korektorima imam taj problem, ali sa ovim ne toliki.

      Избриши