понедељак, 4. јануар 2016.

Byphasse gel za umivanje

  4 comments    

Cao dragi moji,

kao sto sam i najavila pisacu o Byphasse gelu za umivanje. Ukoliko niste upoznati sa brendom, mogu Vam reci da dolazi iz Spanije, tacnije iz Barselone. Kozmetika je bazirana na termalnoj vodi iz Francuske, tako da sadrzi i minerale dobijene iz termalne vode. Kod nas je ovaj brend dostupan od skoro u DM drogerijama. Kod nas su, za sada, dostupni samo proizvodi za negu lica i to kreme za lice, tonik, micelarna voda, maska za lice, sredstvo za skidanje sminke sa ociju i gel za umivanje o kome cu ja danas pricati (nadam se da neki proizvod nisam zaboravila).


Ja cu danas pricati o jedinom proizvodu koji imam, za sada, od ovog brenda, a u pitanju je gel za umivanje. Dolazi u tubici od 200ml. Ono cime nisam zadovoljna kada je ovaj gel u pitanju jeste upravo tubica u kojoj dolazi. Mislim da je otvor tubice uradjen lose, pa stalno izadje vise proizvoda nego sto Vam je potrebno. Drugi razlog sto mi se ne svidja tubica je poklopac. Ne znam da li je to slucaj samo sa mojom tubicom ili generalno, ali veoma se tesko zatvara. Naravno ovo nisu mnogo vazne stvari, najvazniji je sam proizvod, ali ne mogu da ne spomenem, jer su to stvari koje su me svakodnevno nervirale.


Kao sto i sam naziv kaze gelaste je strukture. Miris samog gela je veoma lep, ali malo jaci. U pocetku mi je bio jaci miris, ali vremenom sam navikla na njega pa ga sada i ne primecujem toliko. Ono sto mi se jako svidja kod ovog gela je kako obavlja posao ciscenja. Veoma lepo ocisti kozu, a koza nakon njega postane prijatna i meka na dodir. Ono sto mi se takodje ne svidja mnogo je to sto skoro da uopste ne peni. Kao sto znate ja volim kada cistilice za kozu dobro pene, a to nije slucaj sa ovom. Medjutim posto veoma dobro ocisti lice i bez toga, necemo mu to uzeti za zlo. Postoji samo ovaj gel za umivanje od ovog brenda i on je namenjen za sve tipove koze.

Kao sto sam rekla, zbog pakovanja sam trosila vise proizvoda nego sto je bilo potrebno, tako da sam za otprilike mesec dana iskoristila vec polovinu ovog gela, sto je za mene veoma brzo trosenje. 

Vec sam napomenula da proizvode ovog brenda mozete naci u DM drogerijama, a cena ovog gela je bila oko 400dinara, ako se ne varam.

Sve u svemu proizvod je veoma dobar i sigurna sam da cu ga i dalje koristiti, jedine zamerke imam na samo pakovanje proizvoda. 

Da li ste Vi probali neki proizvod od Byphasse? Kojim ste najvise odusevljeni?

P.S. Neki Byphasse proizvodi su na snizenju tokom januara, tako da ih mozete priustiti po jos pristupacnijim cenama. Mislim da je to idealna prilika da sebe pocastite ovim proizvodima.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара:

  1. Одговори
    1. To mi je sledece na tapeti :), sve u svemu hvala na preporuci. Cak i kada sam ovaj gel kupovala razmisljala sam tonik da kupim, ali ipak nisam. Zato je to sledece na listi.

      Избриши
  2. Ja jedva cekam da probam gel i tonik. Jednostavno moram! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javi utiske. A tonik im je u tolikom pakovanju da verujem da ce trajati pola godine :D.

      Избриши