среда, 30. децембар 2015.

Favoriti 2015. - preparativa

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Nije me bilo neko vreme, ali opravdano. Sada sam tu i zelim da Vam izdvojim proizvode kojima sam najvise zadovoljna, kada je u pitanju 2015. godina. U ovom postu pricacemo o preparativi, a naredni post bice dekorativa.

Kada je nega lica u pitanju proizvodi kojima sam bila odusevljena ove godine prikazani su na slici.
Freeman piling za lice sa kajsijom je moj omiljeni proizvod kada je nega lica u pitanju. Mislim da je bio favorit i prosle godine, i ove je zasluzeno ovde, a verujem da ce postati i vecni favorit jer zasigurno to zasluzuje. O ovom proizvodu sam ovde i zasebno pisala.

Proizvod kojim sam odusevljena vec duze vreme, stavise mislim da je i on bio u proslogodisnjim favoritima, jeste Garnier micelarna voda. Odusevljena sam ovim proizvodom i sigurna sam da cu je jos dugo dugo koristiti. 

Kada je krema za lice u pitanju onu koju bih ove godine izdvojila jeste Avon Planet spa Caribbean escape nocni gel. Veoma lep i prijatan gel za lice. 

Jos jedan proizvod od Avona koji bih izdvojila jeste Planet spa Heavenly hydration ulje za lice. Odusevljena sam ovim proizvodom, a moje odusevljenje ste mogli da procitate i ovde.


Da predjemo na kosu. Kada je nega kose u pitanju izdvojila bih citavu jednu kolekciju. Rec je o Loreal Elseve Extraordinari oil kolekciji za kosu. Kao sto vidite izdvojila bih sampon za kosu, masku i ulje za kosu. Tacnije izdvojila bih i regenerator, odnosno sve proizvode, samo sto su na slici samo proizvodi koji trenutno imam kod sebe. Sigurna sam da cu jos dugo ostati na ovim proizvodima za kosu jer su najbolji koje sam do sada probala. Stvarno svaka preporuka. 


Kada su kupke u pitanju izdvojila bih dve, s tim da jednu nemam pri sebi, a u pitanju je Green Pharmasy sa mirisom argana i smokve (o njoj sam pisala ovde), dok je druga, sa slike, Bottega Verde Argan. Obe su savrsene. 

Antiperspirant koji oduvek volim i za kog sigurno niste iznenadjeni sto se ovde nalazi jeste Dove Original. Preporucujem sve antiperspirante ove linije, moj je trenutno u stiku, ali volim i ostale.

Ulje za telo, tj anticelulit, koje bih izdvojila kao favorit ove godine jeste Green Pharmasy anticelulit ulje. Veoma dobro ulje. Brzo se apsorbuje u kozu, a sto je najvaznije posle nekog vremena koriscenja efekti su vidljivi.

I poslednji proizvod koji bih izdvojila kada je preparativa u pitanju jeste Farmasi all in one krema za pete. Odusevljena sam ovom kremom, a to ste i ovde mogli da procitate.


Ovo su proizvodi koje sam ja izdvojila kao favorite za ovu godinu, koji je proizvod na Vas ostavio najveci utisak ove godine?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



2 коментара: