среда, 20. јануар 2016.

Nega lica #1/2016.

  19 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
ove godine sam planirala da odredim dane kada ce postovi da budu, kako biste znali tacno kada ce sledeci post da ide, ali vec mi ne ide dobro. Nadam se da cu uskoro uspeti toga da se drzim. Kako god, tu smo sada da pricamo o mojoj trenutnoj rutini kada je nega lica u pitanju.

Nakon sto sam skinula sminku (taj deo nema na slici), a sada je skidam Garnier micelarnom vodom, lice umivam Byphasse gelom za lice. O njemu sam pisala zasebno u ovom postu tako da tu mozete procitati detaljno o njemu. Sve u svemu veoma dobra umivalica za lice.

U poslednje vreme za umivanje koristim i Ebelin jastuce za lice, jer veoma dobro ide sa ovim gelastim umivalicama. Ali njega i dalje koristim i u svrhu masaze lica pri stavljanju ulja za lice.

Nakon sto sam ocistila lice nanosim masku ili piling za lice. Ovo ne radim svakodnevno vec 2-3 puta nedeljno. Piling koji koristim vec jako dugo, a kojim sam odusevljena, a to ste mogli da procitate i ovde, jeste Freeman piling za lice sa kajsijom. Savrsen piling za lice. 

Maska koju koristim trenutno je Avon Planet spa Heavenly hydration maska za lice. Volim Avon Planet spa maske za lice, pa tako i ovu. 


Nakon ovoga dolazi poslednji deo kada je ciscenje lica u pitanju, a to je tonik za lice. Trenutno koristim Bioten skin moisture tonik za lice. Veoma dobar i blag tonik. Bas mi se svidja.

Kada sam zavrsila sa ciscenjem lica, prelazim na negu. Proizvod koji prvi koristim jeste Planet spa Heavenly hydration ulje za lice. Njega ne koristim svakodnevno, iako se dese periodi da i njega koristim dva puta dnevno, svaki dan. Ali inace ga koristim par puta nedeljno i to najcesce pri vecernjoj nezi.


Kada su kreme u pitanju krema koristim ujutru jeste La Roche Posay hydreane riche. Za sada sam odusevljena ovom kremom, ali bice uskoro vise reci o njoj, jer zelim jos malo da je testiram pre nego sto donesem poslednji sud. Za sada se odlicno pokazala.

Krema koju koristim uvece jeste Avon Planet spa Caribbean escape. Mogu reci da me je ova krema prijatno iznenadila. Gelaste je strukture, a svoj posao veoma dobro obavlja. 

Krema koju koristim i ujutru i uvece jeste Avon Planet spa Luxuriosly refining okoloocna krema. Koristim je vec duze vreme i mogu reci da mi se veoma dopada. Lepo hidrira predeo oko ociju, prijatna je i ostavlja kozu veoma lepom na dodir. 


To su bili svi koraci u mojoj trenutnoj rutini nege koze lica. Kako Vi negujete kozu lica? Koristite li Vi neki od proizvoda koji ja koristim u svojoj rutini?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



19 коментара:

  1. Dominira Avon u tvojoj rutini. :)
    Ja koristim isto Byphasse gel, Ebelin jastučić sa vremena na vreme, Planet Spa masku za hidrataciju, Byphasse tonik, All Naturals krema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i Bioten piling sa košticama kajsije i Freeman piling sa šećerom :)

      Избриши
    2. Dominira, dominira :D Znaci ima bas dosta proizvoda koje obe koristimo :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Od LA ROCHE-POSAY gledam da kupim EFFACLER DUO + zbog bubuljica na bradi i zbog crvenila malo. Pa cu videti kako ce da mi se pokaze <3

      Избриши
    2. Svi ga hvale, a ja ga stvarno nisam probala tako da ti nista ne mogu reci o njemu. :*

      Избриши
  3. Dosta sličnih proizvoda koristimo, ja jedino nisam zadovoljna Avonovim uljem, koristila sam ga i imala sam osećaj da više "sedi" na koži nego što se upije, pritom je dosta masno. Sada koristim Lorealovo i oduševljena sam, a polako uvodim i Nikelovo ulje za probu. Freemanove maske su odlične, svaka koju sam probala jeste dobra :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za razliku od tebe ja sam odusevljena uljem. Nisam probala ni jedno drugo, ali planiram neke da probam ako ovo ikada potrosim :D Ali sam stvarno odusevljena ovim.

      Избриши
  4. Ni meni ne ide to pridržavanje kojim danima pišem i objavljujem tekstove. :D

    Hmmm ta Avon maska baš deluje primamljivo. :) Freeman piling je i meni jedan od dražih. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Moram da isprobam Freeman maske za lice, cujem da su odlicne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam do sada koristila samo jednu i dobra je. Ali piling mi je savrsen :).

      Избриши
  6. Da stavim ovoliko kozmetike na lice ostarila bih pre vremena od hemikalija i trljanja koze. Big luke za laroche kremu i bioten tonik.pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da ovoliko kozmetike niko ne stavlja na lice odjednom. Pozdrav.

      Избриши
  7. Imas jako lijepe fotografije, a od proizvoda mi se najvise dopada Avonova Caribbean Escape kremica :)
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    ОдговориИзбриши
  8. Lep izbor proizvoda :). Iz posta sam jedino probala Biotenov tonik, nije mi odgovarao samo zato sto mi je "sedeo" na kozi, tj dugo mu je trebalo da se upije ( sto je i logicno s obzirom da je za suvu kozu, a moja je mesovita :)). Moram da kupim taj Freeman piling, jos ako nije mnogo grub, eto meni radosti :D. Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Meni bas odgovara ovaj tonik iako ni ja nemam suvu kozu :) Sto se tice pilinga, ako ga koristis na vlaznu kozu nije previse grub, samo sto ga ja koristim na suvu kozu pa tada bude dosta grublji. Hvala sto komentarises :*

      Избриши