уторак, 3. новембар 2015.

Oktobarski favoriti 2015.

  10 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
usli smo u mesec novembar i red je da se napise par reci o proizvodima koje sam koristila u oktobru a koji mi se najvise svidjaju, tj. red je da se napisu favoriti za prethodni mesec. 

Neki od proizvoda jos uvek niste videli, jer jos uvek nije bio post o novitetima, ali sam ih koristila u vecem delu oktobra, zato se zasluzeno nalaze medju favoritima. Jedan od takvih proizvoda jeste Cien gel za tusiranje sa bademovim uljem i kajsijom. Kupila sam ga slucajno a mnogo mi se svideo. Prelepo mirise, a i sam proizvod je dobar. Ima moje preporuke.

Drugi proizvod jeste Avon piling za telo sa mirisom jagode. Kupila sam dva pilinga, kao sto ste mogli da vidite, ali ovaj od jagode mi se vise svidja kako mirise, a posao obavljaju isto. U pitanju je piling koji nije mnogo jak, ali posto ja volim grublje pilinge, ja ga koristim na suvu, nepokvasenu, kozu. Za vas koji ne volite jake pilinge ovo je idealan piling.


Jos jedan od noviteta, ali proizvod koji sam i pre koristila jeste Avon Today parfem. Od kada sam ga kupila retko sam posezala za drugim parfemima. Veoma lep i jak parfem. Sigurno jedan od najboljih iz Avona, ako mene pitate.

Kada su u pitanju noviteti koji se nalaze u favoritima, tu je i Maybelline color tattoo senka za oci. Ovo je senka koju od kada sam je kupila nije prosao dan da je nisam stavila. U pitanju je nijansa Permanent taupe. Ne postoje reci kojim bih opisala svoje odusevljenje. Ali probacu da ih nadjem u nekom od narednih postova :).

I poslednji proizvod je Nyx stay matte but not flat tecni puder. Ovo je puder koji imam dugo, pa sam resila da ga potrosim. Solidan puder, ali sigurno da ne zadovoljava rec mat. Nije mat, iako pise da jeste, ali je jedan solidan puder, srednje prekrivne moci. 


To su bili moji favoriti za mesec oktobar. Koristite li Vi neki od mojih favorita? Koji su Vasi favoriti za prethodni mesec?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



10 коментара:

  1. Puder ima finu moc prekrivanja, ali nikako nije za masnokosce, nema m od reci mat!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da se svi slazemo da nikako nije mat :D Ali je ok. Ja imam normalnu kozu i odgovara mi.

      Избриши
  2. Privlacn mi deluje ovaj piling sa mirisom jagode :)) Inace nisam nista probala ali nameravam da uzmem NYX puder <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako volis pilinge koji nisu jaki onda ce ti se svideti, a lepo mirise :) Dobar je puder, ali nikako nije mat, tako da ocekuj da moras da ga matiras ako volis takav izgled.

      Избриши
  3. Obozavam Avon pilinge i taj sa jagodom i sa cokoladom :) super su :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imala sam Avonov parfem i dobro si napisala jedan je od najboljih. Voljela bih probati jagoda piling :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam probala mnogo parfema iz Avona, ali sigurno jesam oko 10tak, i ovaj mi je bio najbolji. Ukoliko volis miris jagode i ne tako jake pilinge onda je ovaj savrsen za tebe :)

      Избриши
  5. Imam piling sa cokoladom i vise mi dodje kao kupka nego piling, ali okej je. :)

    ОдговориИзбриши