недеља, 15. новембар 2015.

Aura olovka za obrve

  8 comments    

Cao dragi moji,
resila sam da sa Vama podelim svoje misljenje o jednom veoma dobrom proizvodu. U pitanju je Aura olovka za obrve.


Aura olovke za obrve mozete naci u pet nijansi, moja nijansa je broj 3. U pitanju je tamno braon nijansa. Posto ja imam veoma tamne, crne obrve, ova nijansa mi savrseno odgovara.

Kada je u pitanju tekstura same olovke moram reci da je kremasta, ali ne previse, vec taman da bez problema i bez razlivanja nanesete olovku na obrve. Kada je nanosenje u pitanju ovu olovku treba nanositi u kratkim intervalima, jer se tako najbolje nanese. Na obrvama ostaje veoma dugo, ne razliva se i deluje veoma prirodno. 


Ja sam olovku kupila u lokalnoj parfimeriji po ceni od 400dinara. Mislim da su u Lillyu malo skuplje, ali znam da se mogu naci i nesto malo ispod te cene u nekim parfimerijama. Sve u svemu mislim da cena nije visoka, a da proizvod itekako vredi. Rado bih Vam preporucila da probate Aura olovke za obrve, ukoliko to jos uvek niste.

Da li ste Vi koristili Aura olovke za obrve? Kojim olovkama za obrve ste Vi najvise zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


8 коментара:

  1. Nisam probala Aurine ali trenutno koristim Essencovu olovku. Po tvom opisu rekla bih da se isto ponašaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam pohvale i za nju, ali je jos nisam probala, ali planiram da je kupim uskoro.

      Избриши
  2. Koristila sam Avonove olovke, ali trenutno koristim essence duo senke koje su predobre. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se Avonove olovke generalno ne svidjaju, ali za obrve nisam probala. A senkama nekada i ja popunjavam obrve i veoma su dobre i za tu namenu.

      Избриши
  3. Imam je, samo ne znam koji je broj, mislim da je 02 i obozavam je! Zaista mi je odlicna i traje mi vecno :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo prva njihova olovka i odusevljena sam, sigurna sam da nece biti i poslednja. :*

      Избриши
  4. Nisam do sad nikad koristila olovke, samo senke i to Essence i W7 i super su mi :) mozda mi dosade vremenom pa krenem sa olovkama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim i ja nekada senke, ali olovke su mnogo postojanije, pa ih vise volim. Tj. nikada nisam koristila senke bas za obrve posto one sadrze i vosak, pa mozda duze traju, ali od obicnih senki olovke su sigurno postojanije.

      Избриши