уторак, 17. новембар 2015.

Aura natural look

  8 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Do sada nisam radila ovakve postove ali sam resila da povremeno ubacim neki post sa lookom koji volim i nosim u poslednje vreme, ili onaj koji ja Vama predlazem.


Za prvi post ovakvog tipa izabrala sam Aura proizvode uz pomoc kog cu stvoriti look koji ste mogli da vidite na pocetku. Prvo sto sam koristila jeste Refresh me tecni puder. Ovo je puder srednje prekrivenosti, ali posto ja nemam velikih nepravilnosti na licu meni ovo savrseno odgovara. Proizvod od kog trazim dosta jeste korektor, obzirom da imam tamne kolutove ispod ociju pa je to potrebno prekriti. Aura correct me korektor mi u tome pomaze. Jedan veoma dobar korektor. Za matiranje celog, ili dela lica, koristim Aura Perfect matte puder u kamenu. Moj je malo tamniji od mog tena, zato ga najcesce koristim za blage konture.


Nakon sto sam zavrsila podlogu na jagodice nanosim hajlajter, moj je u nijansi Golden Spice. Ono za sta sam jos koristila hajlajter u ovom looku jeste kao senku preko celog kapka. Na predeo ispod obrva nanela sam belu senku iz Aura smokey eyes palete, nju sam nanela i u unutrasnjem uglu oka, dok sam u pregibu i spoljasnjem uglu oka nanela crnu senku sa sljokicama iz iste palete (nijansa ispod bele). Umesto ajlajnera koristila sam mat crnu senku iz iste palete (treca senka odozgo). I poslednji proizvod koji sam koristila jeste Aura olovka za obrve u nijansi 3, kojom sam ispravila nepravilnosti kada su moje obrve u pitanju.


Kako ova kombinacija izgleda na ocima mozete videti na slici. Zanemarite drugo oko koje izgleda kao da su me deca crtala, iako u prirodi ne izgleda tako :D. Kamera nije htela bas najbolje da saradjuje. Ali mislim da se ok vidi na ovoj strani koja je bolje saradjivala :).


Blage konture i hajlajt mozete videti na sledecoj slici. Volim ovako neutralni look tako da ga cesto koristim u poslednje vreme. 


Za ovaj look korisceni su svi Aura proizvodi, osim maskare. Na usnama nemam nista osim labela za usne. Ono sto po mom misljenju na usne ide uz ovaj look, ako vec hocete da stavljate nesto, jeste nude karmin, da bi izgled bio prirodniji i svedeniji.


Kako Vam se svidja ovaj look? Koristite li neki od koriscenih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*






8 коментара:

  1. Moracu da kupim hajlajter jer izgleda odlicno! :) Bas mi se dopada! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo odradjen look :) Imam korektor i hajlajter, super su. Zanima me ovaj kameni puder, kako matira, je li dobar ? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja sam sam presla sa nijansom, tako da ga nisam toliko cesto koristila za celo lice, ali je ok skroz. Matira lepo, jedino sto ne traje bas ceo dan.

      Избриши
  3. Svidja mi se! Ja sam jedna od pristalica svedene sminke. Imam ovaj korektor, meni je odlican. Generalno sam zadovoljna aurinim proizvodima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je :). Korektor je odlican, samo sto zna da oksidira kada se setuje, to me jedino nervira. A sto se tice Aure svaka pohvala.

      Избриши