петак, 30. октобар 2015.

Pet nijansi... narandzaste

  12 comments    
categories: 

Cao dragi moji, 
dosao je na red post Pet nijansi... Obzirom da je stigla jesen, a i Noc vestica je blizu resila sam da za ovaj post izaberem narandzastu boju. Moram reci da sam se posteno namucila da nadjem proizvode koji zadovoljavaju ovaj uslov. 

Prvi proizvod koji sam izabrala jeste Balea mleko za ciscenje lica sa uljem kostica kajsije. Meni je ovo mleko solidno. Dobro skida sminku, lepo mirise, ne ostavlja mi lice lepljivim niti masnim. Mogu reci da sam zadovoljna ovim proizvodom i preporucila bih Vam da probate, a i jeftino je tako da necete mnogo izgubiti ako Vam nekim cudom ne bude odgovaralo.

Freeman piling za lice sa kajsijom je jedan od mojih omiljenih proizvoda za lice. Savrseno radi svoj posao i ima svaku moju preporuku. Sigurna sam da, kada su pilinzi za lice u pitanju, nikada necu promeniti Freeman :D.


Balea tecni sapun za ruke sa mirisom manga prelepo mirise. Sto se samog sapuna tice, malo manje peni, ali mu je oprosteno jer mi se miris svidja. Bitno je da ne isusuje ruke. Ali ukoliko Vi niste toliko zaludjeni mirisom ne bih Vam preporucila, jer po mom misljenju tecni sapun bi trebalo malo vise da peni od ovog. Ne znam, ja volim da svi proizvodi koji sluze sa pranje, ruku, lica, ili bilo kog dela tela, pene, nekako mi je to jedan od pokazatelja kako dobro ocisti kozu.

Poslednji proizvod jeste Color club lak za nokte. Boja laka je veoma lepa, nezno narandzasta boja je u pitanju. Lak ostaje solidno na noktima, nije najbolji koji sam probala, ali daleko od najgoreg ili loseg.


Kada je u pitanju nekozmeticki proizvod, moram priznati da sam morala da stavim neku dekoraciju vezanu za Noc vestica, jer me je to i pokrenulo da izaberem upravo ovu boju. Obzirom da je bundeva ono sto mene najvise asocira na Noc vestica (pored maskiranja), ono sto sam ja izabrala jeste ova piksla sa vesticom. Da li Vi volite da dekorisete svoj prostor za praznike? Moram priznati da ne obelezavam ovaj dan, ali mi je veoma zanimljiv i vraca me u detinjstvo :). Volite li Vi Noc vestica?

Da li Vi koristite neki od mojih izabranih proizvoda? 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




12 коментара:

  1. Joj obozavam preparate koji mirisu na kajsiju <3 Volim ukrasavanje kuce za praznike,ali noc vestica ne obelezavam,mada volim makeup tutorijale za noc vestica!

    ОдговориИзбриши
  2. vesna kozmetika teatar30. октобар 2015. 14:30

    Hvala na vernosti .Trudimo se da budemo još bolji .Upravo predstavljamo novu masku za lice sa dijamantskom prašinom.

    ОдговориИзбриши
  3. Videla sam velike preporuke za tu Freeman masku ali nikako da je uzmem. Imala sam onu crnu verziju i super je zavšavala posao :)

    ОдговориИзбриши
  4. Lak je prelep :) ovu njihovu masku nisam do sad probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, slazem se. Piling je u pitanju, ali do sada svim proizvodima koje sam probala od njih sam zadovoljna, i vise od toga.

      Избриши
  5. Boja lakica mi je predivna, nisam nikada vidjala lak u toj boji :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Pravda za malo zapostavljenu narandzastu boju u blogosferi! :D Uzivala sam u slikama, Freeman ima zaista kvalitetne stvari, a boja laka me je odusevila :) <3

    ОдговориИзбриши