недеља, 22. новембар 2015.

Noviteti #10/2015

  10 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Proslo je dosta od kada nisam pisala o novitetima, tako da se nakupilo proizvoda. O nekim od ovih proizvoda ste vec mogli da citate, jer su kupljeni davno, i od tada se koriste redovno.

Da pocnemo sa antiperspirantima. Kupljen je B.U. tender touch, lep miris i dejstvo mu je ok. Na pocetku mi nije ostavljao tragove, ali povremeno ostavi. Nije los, ali videcemo do kraja kako ce se pokazati. Drugi koji sam kupila je Neutro Roberts extra delicate powder fresh. Njihove antiperspirante nikada nisam koristila, ali sam cula samo reci hvale, zato sam iskoristila akciju u Lilly-u koja jos uvek traje i kupila ga (po ceni od 199dinara). Ne mogu jos uvek nista reci o njemu osim da je miris prijatan.

Proizvode koje sam kupila u poslednjoj poseti Subotici jesu Cien gel za tusiranje sa bademovim uljem i kajsijom i Cien repair & care sampon. Za gel znate da mi se jako svidja, jer se nasao i u poslednjim mojim favoritima, a sto se sampona tice nisam ga jos uvek koristila, ali bila sam zadovoljna njihovim prethodnim, tako da se nadam da ce se i ovaj dobro pokazati.


Mozda ste upoznati sa time da volim da menjam boju kose, tako da sam resila da se opet vratim u crveno. Kupila sam Aura farbe za kosu iako ih do sada nikada nisam koristila, ali boja 7.66 mi se mnogo svidela tako da je izbor pao na njih. Kupila sam dve nijanse crvene, a kako je ispalo mogli ste da vidite na instagramu ukoliko me pratite i tamo.


Kada je nega lica u pitanju proizvodi koje sam kupila u predhodnom periodu jesu Avon Planet spa luxuriosly refining krema za predeo oko ociju, Planet Spa Caribbean Escape nocna krema za lice i Bioten tonik za lice. Kada su kreme u pitanju obe se pokazuju veoma dobro za sada, ali bice reci o njima u narednom periodu, kada ih jos malo istestiram. A sto se tice tonika jos uvek ga nisam koristila, tako da ne mogu da iznesem ni prve utiske.


Ovaj deo moram zapoceti sa divljenjem Aura kozmetike. Moram izneti svoje odusevljenje ovim brendom i time koliko novina i super proizvoda donose na nase trziste. Stvarno skidam kapu kada je ovaj brend u pitanju. Ono cime sam se ja pocastila jeste Aura olovka za obrve, o kojoj ste mogli da citate u nekom od prethodnih postova, Aura refresh me tecnim puderom i Aura highlighterom. Za sada cu samo reci da sam svim proizvodima odusevljena, a o njima (o delu o kom nisam pricala) cete uskoro citati i zasebno. Da se ponovim, sve pohvale za Auru!


Kada je sminka u pitanju proizvodi kojim sam se pocastila, a za koje nemam reci da opisem koliko su mi se svideli i koliko su neizostavni deo svakog mog sminkanja jesu Maybelline Color tattoo senke za oci. Ovo su proizvodi koji sigurno zasluzuju poseban post jer su se odlicno pokazali. Za sada cu Vam samo reci da ukoliko jos uvek niste probali ove senke, trk u parfimeriju da to ispravite.

Kada je Nyx u pitanju ono cime sam se pocastila jeste njihov HD concealer kao i Nyx studio liquid liner. Mogu reci da su oba proizvoda dobra. O ajlajneru ste vec mogli da procitate moje misljenje, a kada je u pitanju korektor mogu reci da mi se za sada dopada.


I za kraj svasta nesto :D. Da krenemo od parfema koji je moj favorit kada su Avon parfemi u pitanju. U pitanju je Today parfem iz Avona. Super postojan, super miris, sjajna cena. Sve pohvale kada je ovaj parfem u pitanju. 

Essence cetkicu za senku kupila sam na nekom od njihovih snizenja u Lilly-u i mogu reci da mi se bas dopada. Sigurna sam da cu kupiti jos neku Essence cetkicu, jer mi se ova super pokazala.

China glaze lakove za nokte mozete sada naci u Alexandar cosmetics-u po snizenoj ceni, tako da sam se ja pocastila ovim sljokicastim (nijansa I pink I can) u koji sam se zaljubila. Zaboravila sam da ga stavim u moje poslednje favorite, ali zato ce se sigurno naci u narednim.

I za kraj su ostala tri proizvoda koja sam dobila na poklon iz Amerike, u pitanju je Ellen Tracy thick stick u jarko roze nijansi, Beauty concepts lak za nokte u svetlo roze nijansi i Essie lak za nokte u nijansi Avenue Maintain. Moram reci da osim za Essie brend za ove ostale nisam cula. Na prvo koriscenje odlicno se sve pokazalo osim svetlo rozi lak koji se kruni cim se osusi, tako da njime nisam zadovoljna, ali ostalim proizvodima sam, za sada, veoma zadovoljna.


To su bili moji noviteti u prethodnom periodu. Da li ste koristili neki od mojih noviteta?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*








10 коментара:

  1. Odlicni noviteti, uzivaj u njima! :) <3 posebno me privlaci ova Essence cetkica :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :* Meni se super pokazala, moracu jos neke da probam pa da napisem poseban post o njima, jer verujem da su i ostale dobre.

      Избриши
  2. Gde si u Subotici kupila ove Cien proizvode? Odlican post, hvala na pomoci da se za neke stvari odlucim da probam. :-)
    Pozdrav :-*

    ОдговориИзбриши
  3. divni noviteti,svi skupa,ja sam probala ovu Planet Spa Caribbean Escape nocna krema i bila odusevljena njome,mada verujem da je i sve ostalo super

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Kremom sam do sada stvarno zadovoljna, moracu i ostale proizvode iz te linije da probam, plus miris mi se mnogo svidja.

      Избриши
  4. Od ovog Cien sampona sam dobila alergiju,hemija do daske a aura refresh me je izuzetno komedogen blaga katastrofa. AVON parfemi su odlicni.

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav Jelena, prvi put komentarisem na tvom blogu a pratim te duze vreme :). Koristila sam Aurin hajlajter i CT senke (jel ova desno nijansa Pink Gold? Nju sam imala), a roze Bioten tonik mi nije odgovarao iz prostog razloga - nije za moj tip koze (mesovitu), bas dugo mi se susio na licu :). Imam nekoliko Essence cetkica i sve su dobre, koju god kupis neces se pokajati :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao, drago mi je da si resila da komentarises :) Da, pink gold je nijansa, mada meni je favorit ova druga-permanent taupe. Pozdrav :*

      Избриши