среда, 11. новембар 2015.

Poredjenje: Nyx VS Farmasi ajlajner

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
resila sam da Vam ponovo uporedim dva proizvoda iste namene, ali ovog puta slicnog cenovnog ranga. U pitanju su Nyx studio liquid liner i Farmasi ajlajner. 

Prvo da spomenem cenu ovih proizvoda. Kada je u pitanju Nyx ajlajner trenutno se nalazi na akciji u Alexandar cosmetics radnjama, pa ga mozete kupiti po ceni od 199dinara, dok mu je standardna cena 462dinara. Kada je u pitanju Farmasi ajlajner ja sam ga kupila u nekom od prethodnih kataloga po ceni od oko 200dinara, a u aktuelnom katalogu ga mozete naci po ceni od 330dinara, dok mu je standardna cena 550dinara. Kao sto vidite razlika u ceni ovih ajlajnera nije drasticna i sigurna sam da svako moze priustiti oba posto spadaju u jeftinije proizvode ove vrste.


Kada je u pitanju Nyx studio liqud liner dolazi u bocici od 5,5ml, u pitanju je meka cetkica. Ja nisam fan mekih cetkica, ali sam zelela da probam ovaj ajlajner pa sam ga kupila bez obzira na cetkicu. Ono sto je sigurno kada su ovakve cetkice u pitanju je da mozete lakse izvuci dugu i tanku liniju, jer je cetkica veoma tanka.

Nijansa ovog ajlajnera je Extreme smokey gray, tako da ocekujte jako tamnu sivu nijansu, skoro pa crnu. Ovaj ajlajner nije sjajan, ali nije ni potpuno mat. Potrebno mu je mozda minut da se osusi, a na slici je jos uvek u procesu susenja, pa Vam moze izgledati kao da je u pitanju sjajni ajlajner. 

Dosta je postojan, ne preslikava se, nemate problema pri skidanju - lepo se skida. Jedino sto mi se ne svidja kod ovoj ajlajnera je to sto znaju ostati brazdice kada ga nanosite, tako da je potrebno malo obratiti paznju na nanosenje, pa mozda i preci dva puta na nekim delovima, kako ne bi ostajale brazdice.


Kada je u pitanju Farmasi ajlajner njega mozete naci u dve varijante, sa tvrdom i mekom cetkicom. Moj je sa tvrdom cetkicom. Dolazi u bocici od 5grama. 


Kada je ovaj ajlajner u pitanju zbog cetkice koja je dosta deblja malo je teze izvuci tanku liniju na krajevima, ali daleko od toga da je to neizvodljivo. Jednostavno samo je teze nego sa tankom, makanom cetkicom. 

U pitanju je mat, jako crni ajlajner, koji Vam se nece preslikavati, koji nece mrdnuti ceo dan. Veoma lepo se nanosi, nema brazdica, nema razlivanja. Veoma brzo nakon sto ga nanesete se osusi i postane mat. Stvarno imam samo reci hvale kada je ovaj proizvod u pitanju.


Kada nanesete ova dva proizvoda jedan pored drugog itekako vidite razliku u njima, to mozete videti i na slici. 


Razliku u cetkicama mozete videti i sami, stvar je u tome koju sami preferirate, na sta ste navikli i sa cime znate bolje da baratate, jer mislim da se sa obe cetkice moze postici isti efekat samo je potrebno znanje i trud.


Kada rezimiramo ja prednost dajem Farmasi ajlajneru, ali i sami vidite da mi se i Nyx svidja, samo sto je Farmasi ajlajner zadovoljio sve zahteve koje ja imam kada je ajlajner u pitanju. Ponavljam, daleko od toga da je Nyx studio liquid liner los, ali izmedju ova dva ajlajnera ja biram Farmasi.

Da li ste Vi probali neki od ova dva ajlajnera i koji se Vama vise svidja?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*






2 коментара:

  1. Nisam probala nijedan ali bih prije izabrala nyx jer mi se kistić čini boljim i fleksibilnijim :D

    ОдговориИзбриши