петак, 6. новембар 2015.

Vracanje u proslost: Favoriti oktobra 2014.

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
resila sam da na svoj blog unesem jos jednu vrstu postova. U pitanju su postovi u kojima cu pisati svoje misljenje o favoritima iz prosle godine. Znaci pisacu svoje misljenje o proizvodima koje sam pre godinu dana izdvojila kao favorite. Pisacu sta sada mislim o njima, da li bih Vam ih i dalje preporucila ili ne. Meni su zanimljivi ovakvi postovi i videi, nadam se da ce se i Vama svideti.



Za prvi post ovakvog tipa izabrala sam favorite za oktobar i novembar prosle godine. Ono sto se prosle godine naslo u mojim favoritima u ovom periodu jeste Vichy aqualia thermal krema za lice. I dalje stojim iza toga da je ovo jedna od najboljih krema koje sam do sada koristila. I dalje bih Vam je rado preporucila. Jeste malo skuplja, ali mislim da vredi tih para.

Drugi proizvod jeste Avon heavenly hidration ulje za lice iz Planet spa kolekcije. Ovo ulje i dalje koristim jer se jako sporo trosi i jos uvek je moj favorit. Njega bih Vam rado preporucila da probate. Stvarno savrsen proizvod, a ne tako skup. Kao sto vidite jako se sporo trosi, tako da i da kosta duplo vise isplatilo bi Vam se.

Jos jedan proizvod iz Avona koji sam tada izdvojila kao favorit jeste sprej za kosu sa mirisom cveta tresnje. Ovo je proizvod koji Vam ne bih preporucila. Da se razumemo to je proizvod koji Vam samo osvezi kosu, namirise je. Sada mislim da je kupovina takvih proizvoda cisto bacanje para. Mislim da postoje proizvodi koji Vasoj kosi itekako pomazu i cuvaju je a koji jako lepo mirisu, tako da mislim da je ovakva vrsta proizvoda bespotrebna. Znaci ovo je proizvod koji Vam sada ne bih preporucila.

Labello lip butter sa mirisom maline je jos jedan proizvod koji mi jos uvek traje. Traje mi jos uvek iz dva razloga, prvi je sto sam imala mnogo balzama za usne pa nisam samo njega koristila, a drugi je jer se sporo trosi. I dalje stojim iza toga da je ok proizvod, preporucila bih Vam ga. Jeftin proizvod koji solidno radi svoj posao.

I poslednji kozmeticki proizvod jeste Aura lak za nokte u nijansi Going nude?. Ovo je veoma lepa, neutralna nijansa laka, tako da bih Vam ga i dalje preporucila. Shvatila sam da nemam mnogo nude lakova i moracu to da promenim uskoro, a ovo je jedan od onih koji bih i Vama preporucila.

Kada su u pitanju ostali favoriti i dalje ostajem da je ova kineska sveca veoma dobra sveca, rado bih Vam je preporucila, kao i narukvice iz moje kolekcije, a marama je jos uvek jedna od mojih omiljenih. Kada su u pitanju serije i dalje sam zaludjena Vampirskim dnevnicima, a Frozen je najlepsi crtani film koji sam do sada gledala.

Kada rezimiramo vidimo da i dalje stojim iza skoro svih svojih favorita od prosle godine. Jedino jedan proizvod Vam vise ne bih preporucila. Zakljucujem da sam proizvode i tada dobro procenila :D.

Kada se Vi vratite u proslost, postoje li proizvodi koje ste tada hvalili a sada mislite da uopste nisu toliko dobri? Ukoliko postoje koji biste izdvojili? 

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*






4 коментара:

  1. Ovo uljee gledam da kupim jos odavno, i sigurno cu ga uzetii. Koliko je hvaljen, probacu ga :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi je zanimljiva ova rublika :) Super ideja, zaista lepo si se setila. Verujem da kod svih postoje ovakvi proizvodi i da se tek kada se skoro potrosi proizvod stekne neki kompletniji utisak ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Pa najbolji utisak se stekne kada se potrosi proizvod, desavalo mi se da mi se u toku koriscenja skroz promeni misljenje koja sam imala na pocetku. Tako da sada i gledam da pisem o proizvodima tek pri njihovom kraju (kada je u pitanju preparativa, jer kada je dekorativa u pitanju mislim da se tu pre steknu jasni utisci).

      Избриши