уторак, 24. новембар 2015.

Pet nijansi... crne

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
dosao je i taj deo meseca kada pisem post Pet nijansi... Za ovaj post sam izabrala crnu boju. 

Prvi proizvod koji sam izabrala jeste Aura smokey eyes paleta senki. Nisam je cesto koristila potpuno u jednom looku, ali je cesto koristim pojedinacno. Za moj ukus bilo bi preterano da sve senke koristim odjednom jer su jake boje u pitanju, ali veoma cesto koristim pojedinacno senke iz ove palete. Paleta solidnog kvaliteta.

Avon makeup setting spray je proizvod koji ne koristim toliko cesto, ali ga znam upotrebiti kada znam da ce mi sminka biti na udaru vremenskih neprilika :D, pa da bih je zadrzala na licu ponekad koristim ovaj sprej. Ovo je bio moj prvi sprej za fiksiranje sminke tako da ga ne mogu porediti sa jos nekim. Fiksira sminku ali ne produzuje joj vek mnogo. Sigurno je da pomaze u tome da sminka ostane duze na Vasem licu, da se ne mrda, ali sam sigurna da to moze i mnogo bolje. 


O Farmasi ajlajneru ste do sada vec mogli da citate. Jedan od boljih a jeftinijih ajlajnera koje sam ja koristila do sada. Stvarno svaka preporuka kada je ovaj proizvod u pitanju.

Jos jedan proizvod koji je moj dugogodisnji favorit jeste MaxFactor 2000calorie maskara. Najbolja maskara koju sam do sada koristila. Svaka preporuka. 


Kada je u pitanju nekozmeticki proizvod za ovaj post sam izabrala narukvicu iz moje kolekcije. Mislim da je savrsen izbor za sve prilike.

To je bilo sve za ovaj post... Koristite li Vi nesto od mojih izabranih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара:

  1. Koristim fiksator, odlican mi je! Imam i Aurinu paleticu, medjutim nju nesto redje stavljam jer imam nekih drugih senkica! I MaxFactor maskara je odlicna! :) Ii da, narvkcia ti je prelepa :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ova Aurina paletica je bila prva koju sam kupila i jedina nijansa koju sam skroz iskoristila je ova mat crna, odlicna za pocetnicki smokey eye :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po mom misljenju sve nijanse su super, ali ne da se stave odjednom sve zajedno :)

      Избриши