петак, 27. новембар 2015.

Novembarski favoriti 2015.

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
dosao je i kraj novembra, sto znaci da je red da se napisu i favoriti za ovaj mesec. Nemam ih mnogo, ali je malo, probrano drustvo.

Krema, tacnije gel za lice koji mi se odlicno pokazao jeste Avon Planet spa Caribbean escape nocni gel. Za sada mi se odlicno pokazao, super mirise, stvarno imam samo reci hvale sto se njega tice. 

O Aura olovci za obrve ste vec mogli da citate, tako da znate koliko sam zadovoljna. Zato se i nalazi medju mojim ovomesecnim favoritima.

Pisala sam do sada o tome koliko sam zadovoljna Loreal Elseve Extraordinary kolekcijom. Medju ovim favoritima se naslo ulje za kosu iz te kolekcije. Iskreno do sada mi se nije desilo da mi se neka linija za kosu ovoliko svidi. Zasigurno najbolja linija za kosu koju sam do sada probala. Svaka preporuka za svaki proizvod iz ove linije, pa i za ovo ulje.


Kada su nokti u pitanju u ovim favoritima nasla su se dva proizvoda. Prvi proizvod je namenjen nezi noktiju i u pitanju je Eveline Argan elixir. Savrseno mirise (obzirom da ja obozavam miris argana), a i lepo radi posao. Vec neko vreme ga redovno koristim i do sada nisam imala problema sa ispucalim noktima, sa noktima koji se ljuste i slicno. Primetan je doprinos u odrzavanju koji ovaj proizvod daje kada su moji nokti u pitanju.

Drugi proizvod je lak koji se i prosli put trebao naci u mojim favoritima ali sam zaboravila da ga spomenem, a u pitanju je China glaze sljokicasti lak u boji I pink I can. Mogu reci da obozavam ovaj lak i veoma cesto ga koristim. Savrsena boja, savrsena kombinacija sljokica, za moj ukus sve je savrseno kada je ovaj lak u pitanju, osim dela kada treba da se skine. Ali dobro, necu mu zameriti to.


To su bili moji favoriti za ovaj mesec, koji su Vasi? Koristite li nesto od mojih favorita?

P.S. Izvinite na losem kvalitetu slika, ali u poslednje vreme imam velikih problema pri slikanju. Vodim se time da je bolje da objavim post i sa losijim slikama nego da ga uopste ne objavljujem. Nadam se da ce u narednom periodu kvalitet slika popraviti. Hvala na razumevanju.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара:

  1. Imam aurinu olovku za obrve i obozavam je! :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. KOristim Evelin diamond hard i mnogo je bolji od onog 8u1,ali sam i sa njim primetila da kad napravim pauzu nokti se u toku noći izlistaju, buh+kvalno, zato ga sada mažem 1-2 puta nedeljno i kao bazu za druge lakove. Da li si pravila puzu ti sa ovom mazalicom sa arganovim uljem? Kakvi su utisci?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja moram reci da nisam probala ni dobro poznati 8u1, a ni taj diamond hard. Nisam pravila pauzu, koristim ga cak nekada i vise puta u toku dana, posto nije jak proizvod u pitanju, tako da moze da se koristi i vise puta u toku dana. Meni se za sada dobro pokazala, a ne pravim pauzu jer su moji nokti problematicni, znam da bi popucali cim bih prestala da mazem, sta god da je u pitanju.

      Избриши