уторак, 3. јун 2014.

Potroseni proizvodi #3

  No comments    
categories: 
Nisam u stanju da dugo cuvam bocice potrosenih proizvoda tako da ce se jako cesto desiti da se u postovima "Potroseni proizvodi" nalaze samo par proizvoda, tako se i sada nalaze samo par njih. Ono sto sam potrosila u prethodnom periodu jeste Kallos maska za kosu sa mirisom jasmina. Ove maske koristim vec dugo i veoma sam zadovoljna sa njima, to mozete procitati i ovde. Mada mislim da mi se kosa malo zasitila ovih maski, tako da je moguce da cu promeniti (cim potrosim novonacetu :D). Sto se tice kupki potrosena je Dove talco. Moram reci da je veoma dobra kupka, jako lepo mirise - na puder, dobro peni, gustina savrsena... samo reci hvale. Balea kupka sa mirisom lavande je prosecna kupka. Dosta je tecna, solidno peni, a ono sto je mene privuklo je miris - veoma lep miris lavande. Ono sto mi se uopste ne svidja na ovoj kupki je otvor - ima sirok otvor, kao na flasici vode, i veoma je nepraktican. Antiperspirant koji je potrosen je pure & sensitive - savrsen miris, a solidna zastita. U poslednje vreme imam problema sa ispucalim usnama tako da se veoma cesto mackao balzam za usne i onaj koji je potrosen je Sofi balzam za usne. Ono sto je potroseno jos odavno, ali je ipak stajalo u nekom uglu u nadi da ce se jos koji put upotrebiti (ali nece) jeste ruz za usne Avon. U pitanju su ruzevi za usne koji daju punocu usnama, sa mentolom u sredini. Ne znam koja nijansa je u pitanju jer je izbrisana ali neka nijansa braon boje je. Mogu reci da je veoma zanimljiv ruz i mogu reci da je veoma dobro vrsio svoj posao. Ono sto je od sminke otislo u korpu jeste Hemel maskara. Mogu reci da je ovo prosecna maskara, niti cini cuda niti lepi trepavice pa da kazem da je losa. I poslednja od stvari koja ide u smece jeste Hemel kameni puder. Veoma sam zadovoljna ovim puderom i generalno sam, mogu reci, prezadovoljna Hemel puderima za lice i jako mi je krivo sto su prestali da ih proizvode. 
Da li Vi koristite neki od mojih potrosenih proizvoda?

0 comments:

Постави коментар