уторак, 10. јун 2014.

Kupovina #4

  2 comments    
categories: 
Resila sam da napravim jos jedan post o novitetima, iako ih nema mnogo, samo zbog toga sto su svi u malim bocicama, pa da se ne iskoriste pre nego sto objavim ovakav post :)
Ono sto sam najvise kupovala u prethodnom periodu jesu kupke. 

Balea carambola & lambada je prava letnja kupka. Vockast, osvezavajuci miris je idealan za ovako vrele dane, zato sam se i odlucila za nju.
Nivea waterlily & oil je nesto nalik na piling posto ima sitne cestice unutar kupke. Savrsen miris a i dobra nega - sve pohvale.

Poslednja od kupki jeste Nivea creme care. Nesto novo od Nivea-e, tacnije nesto savrseno od Nivea-e :) Ja obozavam puderaste mirise tako da je ovo moj favorit.

Pored kupki kupljen je i losion za telo Balea melon & tango. Kao sto sam vec rekla vockasti mirisi su mi za ovaj deo godine, zato je ovo bio moj izbor. Ranije nisam uopste volela vockaste mirise, ali u poslednje vreme sam poludela za njima :)
Nivea double effect se vec nasao medju mojim favoritima, tako da nema potrebe da ga vise hvalim :)

Colgate max fresh je, po mom misljenju, jedna od boljih pasti za zube. Ne volim slabe paste, posle kojih nemam ni osecaj da sa oprala zube - ova pasta nije takva. 

Moje otrkrice u prethodnom periodu jeste Esi aloe vera gel. Kupila sam ga sasvim nenadano - trazeci sasvim druge proizvode od aloe naisla sam na ovaj gel i kupila ga. Od tada mi ne ispada iz ruku :) Sigurna sam da cu o njemu pisati detaljnije u narednom periodu. 

Ovo je sve sto se tice moje skorasnje kupovine, koristite li Vi nesto od mojih noviteta?

2 коментара:

  1. Kupila sam ovaj Balein losion za telo...miris mi se svideo u radnji a kad sam ga prvi put namazala posle tusiranja bio mi je bas bljak. Nekako se oseca mnogo hemije :(

    ОдговориИзбриши