четвртак, 12. јун 2014.

Hair care rutina #1

  2 comments    
categories: 
Ono sto veoma cesto menjam jesu samponi za kosu. U potrazi sam za nekim koji ce mi savrseno odgovarati, ali nikako da ga pronadjem. Jedan mi pruza savrsenu negu, ali mi se pojavi perut od njega, drugi mi sanira perut ali ne pruza nikakvu negu, treci ni jedno ni drugo i tako u krug. 

Sadasnji moj izbor sampona bio je InSight za suvu kosu. Ovi samponi ne sadrze mineralna ulja, parabene, mirise, vestacke boje i silikone.

Ono sto mi se svidja kod ovog sampona je pakovanje. Veoma je prakticno jer ima pumpicu pa ne morate se muciti da istisnete sampon. Ja sam uzela veliko pakovanje od 1000ml i sigurno ce mi trajati bas dugo, ali postoji i manje pakovanje od 500ml.

Da bi se kosa oprala mora se koristiti malo vise sampona nego kod "obicnih" sampona. Ne mogu reci da mi pruza neku negu ali ne mogu reci ni da je los sampon. Peni manje od standardnih sampona, ali dovoljno da dobro opere kosu. Moram reci da nisam odusevljena ovim samponom i mislim da ga vise necu kupovati. 

Pored ovog sampona - za suvu kosu postoje jos par vrsta. Mogu se kupiti u Alexandru i ovo veliko pakovanje kosta 590din.

Proizvod koji koristim vec duze vreme jeste Kallos maska za kosu. Trenutno je aktuelna Argan maska za kosu, mada su meni sve odlicne. Nema potrebe da dodatno pisem o ovim maskama jer moje odusevljenje mozete procitati ovde. Iako su tu opisane drugacije maske odusevljenje je isto, kao i nega. Sve u svemu savrsen proizvod. 

U nekom od mojih ranijih postova napisala sam da cu verovatno promeniti masku za kosu jer mi se kosa zasitila, e pa verovatno da necu to raditi. Procitala sam skoro neki clanak gde sam procitala da se kosa ne moze zasititi nekog proizvoda i da su to samo izmisljotine. Kosa ne poznaje marke proizvoda i slicno, tako da Vam se kosa "promenila" verovatno od nekog drugog proizvoda koji koristite, a koji ste promenili... ili iz ko zna kog drugog razloga, ali nikako zbog toga sto se "zasitila" nekog proizvoda za kosu. 

Ono sto sam ponovo pocela da koristim jesu Avon kristali za kosu tj serum za suve krajeve. Savrsen proizvod za male pare. Ja sam ga kupila na nekom popustu i kostao je 300din, a standardna cena je, ja mislim, oko 400din. Moja topla preporuka za sve koji nisu koristili ovaj proizvod, mada verujem da ih je mali broj. Ja koristim Savrsena nega, jos savrseniji miris :) 

Gliss ultimate oil elixir regenerator u spreju se nalazi u mojoj sadasnjoj hair care rutini, a sigurna sam da ce svoje mesto naci i u narednim. Moram reci da je ovo jedno veliko prijatno iznenadjenje za mene. Jedan od savrsenih regeneratora u spreju. Pruza savrsenu negu, jedino sto nisam zadovoljna mirisom, ali "zrtvovacu" se :D

Da li Vi koristite neki od mojih hair care proizvoda i kako ste zadovoljni?




2 коментара:

  1. Koristila sam jedino Avonov zeleni serum i bio mi je dobar a onaj sa arganovim uljem je jos bolji :) Ostale proizvode nisam koristila, premisljala sam se da kupim Insight sampon ali ipak nisam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogi hvale Insight sampon, ali meni stvarno nije nesto... jedina prednost je sto nema stetnih sastojaka...

      Избриши