недеља, 22. јун 2014.

Rimmel stay matte

  8 comments    
Jedan od pudera koji trenutno najcesce koristim jeste Rimmel stay matte. Daje licu veoma lep izgled, ima dobru pokrivenost, a ono sto bih naglasila kao manu ovom puderu jeste gustina - za moj ukus je isuvise gust. Nalazi se u veoma prakticnoj tubi, nije velika pa moze svuda stati tako da vam uvek moze biti pri ruci.















Kao sto rekoh ono sto mi se ne svidja kod ovog pudera je gustina - koju mozete videti na slici. Sigurna sam da ga necu koristiti leti jer, po mom misljenju, nije letnji puder. Mislim da je za leto potreban neki laganiji puder ili bb krema. Iako je dosta gust dobro se razmazuje, ali je potrebno malo veca kolicina (u odnosu na tecnije pudere) kako biste prekrili celo lice puderom.




Ne mogu da kazem da daje osecaj maske, ali nije ni previse lagan, pa da se "ne oseti" na kozi.

Ja sam ga kupila u DM-u, ali ga ima svuda gde se sminka prodaje, tako da ga lako mozete naci. Sto se cene tice ja sam ga kupila na nekoj akciji i bio je oko 500din, mada mislim da nije nesto mnogo visa ni standardna cena pudera - tako da je cena veoma pristupacna. Ono sto je sigurno je to da ga necu ponovo kupovati jer mislim da postoje puderi koji su vise ispunili moja ocekivanja od ovog.

Da li ste Vi koristili ili koristite Rimmel stay matte i kako ste zadovoljni?

8 коментара:

  1. Ja sam ovim puderom odusevljena. Imam malo masniju kozu,pa mi sasvim odgovara. Sto se gustine tice,jeste gusci,ja ga nekad pomesam sa malo tecnijim puderom i bude mi ok :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne volim toliko guste pudere, tako da mi je mozda to jedina veca zamerka :) Ali daleko od toga da je los puder :)

      Избриши
  2. Ja BB kremu koja je gusta pomiješam s malo seruma pa bude tekuća. Ali obzirom da muku mučim sa suhim ljuskicama oko usana zbog čega mi se vidi boja od BB kreme, uočio sam kako mi najviše odgovaraju BB kreme rijetke/vodenaste tekućine. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam problem sa delom oko usana, mnogo cesto mi se peruta... zbog toga i ne volim guste pudere, jer oni znaju da istaknu to...

      Избриши
  3. Meni se ne sviđa samo zato jer naglašava dehidrirana područja, no za sve ostalo mi je OK :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ja to sve pripisujem gustini :D Inace nije los puder, daleko od toga :)

      Избриши
  4. Moje otkrovenje! :) Cudno mi je sto si napisala da ti treba veca kolicina proizvoda, ja imam skroz suprotno iskustvo, lepo se razmazuje pa mi bas treba mrvica proizvoda, sigurno duplo manje nego bilo kog drugog pudera. A za ispucale i suve delove se slazem. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni bas suprotno, treba mnogo vise proizvoda nego kod tecnijih pudera :) Na kraju sam ga prosledila bas zbog problema sa isusenim delovima i sigurna sam da ga vise necu kupovati.

      Избриши