субота, 31. мај 2014.

Favoriti u maju

  2 comments    
categories: 
Doslo je vreme za jos jedne favorite... Pa da pocnemo sa proizvodima koje sam najcesce koristila u maju... Ono cime sam odusevljena jeste lak za nokte Golden Rose u drecavo roze boji. Kupila sam ga relativno skoro, jer su svi lakovi koje u ovoj boji imam vec za bacanje, i odusevljena sam ovim lakom. Kada dodje lepo vreme ovo je boja laka koju ja korisim u vecini slucajeva. Ovaj lak je veoma postojan, ostaje na noktima sigurno nedelju dana, da se i ne pomeri. Tako da sve pohvale i za mene sigurno favorit i u narednim mesecima ne samo u maju :) Proizvod koji sam koristila jako dugo, a ona odredjeni period prestala (ni sama ne znam sto) jesu avon kristali za kosu. Posto sam se vratila na ovaj proizvod opet ga koristim skoro svakodnevno i naravno moje odusevljenje i dalje postoji. Listerine stay white je u poslednje vreme moj izbor, pa tako i u maju. Moram reci da je dosta jak, ali dovoljno slabiji od total care-a i "obicnog" plavog da vam ne idu suze na oci dok ga koristite. Sto se tice izbeljivanja zuba nije da cini nesto posebno. Sto se antiperspiranata tice, moj izbor je u maju spao na Nivea double effect. Solidna zastita od znojenja a jako lep miris. Mleko za telo koje sam koristila u maju jeste Nivea nourishing, za moj ukus dosta masno ali sam zadovoljna hidratacijom, a naravno i mirisom. Posto je pocelo leto, pa je jako nezgodno i dalje nastaviti sa depiliranjem resila sam da pocnem opet da se brijem (na zalost), tako da je jedan od mojih favorita u prethodnom periodu bio i Johnson's baby powder, koji nanosim nakon svakog brijanja kako mi koza ne bi buknula. Savrseno obavlja svoj posao. U poslednje vreme imam problem sa ispucalim usnama i stalno ih mackam labelom, tako da je moj favorit trenutno Eucerin. Kada su u pitanju dnevni ulosci, tu su neprevazidjeni Descreet, u mom omiljenom mirisu waterlily. Za kraj sam ostavila nesto sto nema veze sa kozmetikom ali moj apsolutni favorit u prethodnom mesecu a to je Arizona ledeni caj, na slici je beli caj sa ukusom borovnice i kruske, ali su im apsolutno svi cajevi savrseni, a od sada se mogu naci i u Univeru, tako da su lako dostupni. 
To je bilo to sto se tice favorita u maju. Koristite li Vi nesto od mojih sadasnjih favorita?

2 коментара:

  1. Obožavam Arizona ledene čajeve! Mislim da mi se svi sviđaju, a pakovanje je diiiivno.

    ОдговориИзбриши