понедељак, 23. јун 2014.

Top 5 ispod 500

  8 comments    

Posto i sama volim da gledam slicne videe, a i da procitam ovakave postove, resila sam da i ja pocnem da ih pisem. Kao sto i sam naziv kaze u postu se nalaze proizvodi koji su vredni paznje a kostaju do 500din (neki i koji dinar vise). 


Da pocnem sa proizvodom za lice... Proizvod koji je mene, malo je reci, odusevio jeste Freeman piling za lice. Kosta malo vise od 500din i moze se naci u Merkatoru (barem ga ja tamo kupujem). Pre se mogao naci i u DM-u i Lilly-u, ali ih vise nema. Ovo je proizvod koji bih svima preporucila da probaju, za malo para dobiju savrsen proizvod. Moje odusevljenje mozete procitati i ovde.
Sto se kupki tice ono sto bih ja u ovim top proizvodima istakla je Nivea creame care. Svakome ko obozava miris klasicne Nivea kreme preporucujem ovu kupku, jer upravo tako mirise. Za moj ukus savrsen miris. Ja sam je kupila u DM-u na nekom snizenju (moguce da jos uvek traje), kostala je oko 200din, mada mislim da je standardna cena oko 300din. Sve u svemu vredi je kupiti.
Kada su proizvodi za kosu u pitanju istakla bih Avon serum za ispucale krajeve, koji sam koristila veoma dugo i opet se vratila na njega jer je stvarno savrsen. Ja sam ga platila 300din, na nekom snizenju (kojih ima cesto), a standardna cena mislim da mu je iznad 500din, ali posto se mnogo cesto moze naci ispod te cene on se nalazi u ovom postu.Drugi proizvod koji bih istakla jeste Gliss ultimate oil elixir regenerator u spreju. Proizvod koji kosi da neverovatnu mekocu i vrati je u zivot. Ja sam ga kupila na nekom snizenju i bio je oko 400din, ali standardna cena mislim da mu nije iznad 500din

I za kraj Dr. Pasha mirisna sveca koja kada se zapali, osim toga sto prelepo mirise, stvara ulje koje se moze koristiti za masazu. Cena joj je oko 400din. O njoj mozete procitati i ovde.

Koristite li Vi neki od ovih proizvoda?




8 коментара:

  1. Dr Pasha svecice su predivne i obozavam ih! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se :) Mislim da su neki mirisi trenutno na snizenju u DMu (nadam se da jos uvek traje)

      Избриши
  2. Volim Dr. Pasha svijeće, a Gliss sprej je nešto bezčega ne moguda se počešljam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ova sveća je magična :D Sviđa mi se šta si izdvojila, a ovaj Avon serum koliko svi hvale - moram ga probati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ocigledno se sveca svima svidja :) Meni je cudno da ga do sada nisi probala :D Stvarno je bas dobar :)

      Избриши
  4. Freeman piling za 500 dinara? Mislila sam da je skuplja. Kupujem ga, samo da ga nađem negde, jer ga nigde nema. -.- Odličan post. :)

    tara-blunt.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.... kosta nesto manje od 600din, kao sto rekoh malo vise je od 500din, ali steta da ga ne uvrstim u ove proizvode... Pogledaj u Merkatoru, ako ne, uvek ga mozes naruciti online na sajtu Teatar kozmetike, tamo ima svih vrsta :)

      Избриши