недеља, 29. јун 2014.

Favoriti u junu

  No comments    
categories: 
Stigli smo i do junskih favorita. Kao sto i sami vidite nemam mnogo kozmetickih favorita za mesec jun, ali dovoljno da se par njih nadju u vecitim favoritima. Pa da pocnemo....

Ono sto sam stalno koristila u junu mesecu jeste Victoria's Secret body mist Love spell. Kao sto znate sada ga mozete nabaviti i u Lilly-u tako da sam i ja ugrabila tu priliku da bude moj. Trenutno je neka akcija tako da ga mozete naci po ceni od 950din (ukoliko nisu vec prodati, jer su svi navalili da ih kupe :)). Jako lep miris, a pogotovo za ovaj deo godine. Moja iskustva sa VS body mistovima mozete procitati i ovde. Sve u svemu jako dobra prskalica za telo i sigurna sam da cu ih koristiti, mozda ne vecno ali sigurno veoma dug vremenski period :)

Moje otrkice u prethodnom periodu jeste Esi aloe vera gel. Ovo je gel sa 99,9% aloe vere i inace je namenjen za sve i svasta :) Ja ga takodje koristim za mnogo toga, ali ono sto bih stvarno istakla je da mi zuljeve na nogama (koje veoma cesto imam) resi za jedan dan. Ovo je proizvod o kome cu sigurno pisati u narednom periodu, jer zasluzuje da se o njemu posebno govori. Ja sam ga kupila u Lilly-u za nesto malo manje od 500din

Balea Melon & Tango body losion je nesto sto sam koristila u prethodnom periodu. Kao i vecina Balea losiona za telo ne cine cuda, ali su dobri za normalnu kozu. Veoma mi se svidja to sto imaju veoma veliki izbor mirisa tako da sigurno mozete naci onaj koji vama odgovara. Ovo je miris koji je meni u poslednje vreme zaokupirao paznju. Ovog leta sam poludela za vockastim mirisima tako da oni cine veci deo moje rutine sto se nege tela tice. 

Kao sto sam i pisala u nekim prethodnim postovima imala sam problema sa ispucalim usnama. Ono sto ih je za veoma kratko vreme vratilo u zivot jesu moji favoriti u junu mesecu sto se tice balzama za usne: Forever living aloe lipsMaybelline baby lips mint fresh i peach kiss. Aloe lips koristim uvece pred spavanje, a Maybelline baby lips mazem preko dana i usne su mi kao preporodjene. Verujem da vec svi znaju da Maybelline baby lips mozete kupiti u Lilly-u i DM-u po ceni od 250din, odnosno 200din u DM-u. Sto se tice Aloe lips-a njega sam kupila preko zene koja se bavi prodajom njihovih proizvoda, posto nigde drugde nisam mogla da nadjem (ocekivala sam da ih ima po apotekama ali sam se prevarila). Cena ovog balzama je 3.7evra i mogu reci da vredi svakog dinara, odnosno evra :D

U favoritima mi se nalaze i uzorci krema. Mozda se pitate zasto... pa zato sto sam trenutno u trazenju kreme koja mi najvise odgovara. Ne bih bas da kupim kremu (ne tako jeftinu), a da je pre toga nisam isprobala. Dvoumim se izmedju La Roche Posay (la roche posay hydraphase legere, rich, nutritic intense riche - videcemo koja mi najvise odgovara) ili Vichy aqualia thermal. Za sada sam najvise odusevljena Vichy-ovom kremom, ali videcemo sta ce na kraju biti moj izbor. Da li Vi imate uskustva sa nekom od ovih krema?

To je to sto se tice beauty favorita, sada su na red dosli random favoriti. 

U poslednje vreme me je uhvatila neka teksas groznica. Tako da sam u prethodnom periodu dosta kupovala, a i koristila teksas garderobu. Favorit ovog meseca jeste teksas jakna. Zajedno sa mojim jos jednim favoritom, Converce starkama, cini savrsenu kombinaciju za ovo "klimavo" vreme, sta god obukli pored ovog. 
Ne znam da li sam u prethodnim postovima rekla da se bavim pravljenjem narukvica, ali da bavim se i moj favorit ovog meseca je narukvica u Pandora stilu
Ono sto sam ostavila za kraj jeste moj, od sada, omiljeni sladoled - Ben & Jerry's Chocolate fudge brownie. Inace nisam ljubitelj cokoladnih sladoleda, a ni porodnicnih ali ovo je sladoled koji me je razuverio da su takvi sladoledi losi. Malo je reci da je ovo savrsen sladoled :) Mozete ga kupiti u Maxi-u i Tempu po cenu od 700din, a miligraza mu je 500ml. Jeste skup ali vredi svakog dinara.

Volite li Vi nesto od mojih favorita za jun?

0 comments:

Постави коментар