недеља, 8. јун 2014.

Skin care rutina #1

  4 comments    
categories: 
Resila sam da vam pokazem koje proizvode koristim vec duzi vremenski period za odrzavanje koze lica. Veliki deo ovih proizvoda koristim vec duze vreme, neki su skoro pa stalni a neki se veoma cesto menjaju. Posto sam resila da malo promenim svoju rutinu za odrzavanje lica, zelela sam da podelim sa vama koje sam proizvode veoma dugo koristila, a neke cu i nastaviti da koristim.  Pa da pocnemo...
Ono sto korisim za umivanje jeste Johnsons's baby shampon. Uz pomoc njega, veoma cesto, skidam sminku sa lica i svakodnevno ga koristim za umivanje (ujutru i uvece). Veoma dugo koristim deciji sampon za ciscenje lica, mada planiram da predjem na cvrsti sapun - malo da promenim :). Moju upotrebu ovog sampona mozete procitati i ovde. Sledeci korak jeste nanosenje tonika. Sada je izbor spao na Avon naturals, mada nisam nesto zadovoljna ovim tonikom - za mene isuvise jak, tako da njega sigurno vise necu kupovati. Nakon dobrog ciscenja lice je spremno da se na njega nanese maska za lice. Maska koju ja koristim je Freeman glinena maska sa limunom i mentom. Zadovoljna sam ovom maskom, sigurna sam da cu i dalje koristiti Freeman maske za lice, samo sto ce sledeca biti sa drugacijim mirisom. Sundjercic koristim za skidanje maske, savrseno skida masku - toplo preporucujem. Freeman kozmetikom sam veoma zadovoljna, zato je moj izbor, kada su pilinzi u pitanju, Freeman piling sa kajsijom i divljom tresnjom. Ovim pilingom sam prezadovoljna i to je proizvod koji sigurno necu menjati. Moje odusevljenje ovim proizvodom mozete procitati i ovde. Ono sto vec godinama ne menjam jeste krema za lice. Kreme koje su zadobile moje poverenje jesu Hemel kreme za lice. Posto su nezgodne za jutarnju upotrebu, posto su mnogo masne, ja ih nanosim uvece, pred spavanje. Kremu koju sam dugo koristila jeste krema za osetljivu kozu, i o njoj mozete procitati ovde, a sada koristim multivitamin kremu za lice. Hemel od hidratantnih krema ima samo jednu, koju jos uvek nisam probala, ali nameravam ovih dana, jer su prakticnije za letnji period od ovih masnih. 
Koristite li Vi neki od mojih skin care proizvoda?

4 коментара:

  1. Divan blog. :) Jedino što mi malo smeta što nemaš novih redova, pa je sav tekst malo konfuzan. :) Pratim na fb. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... Da, slazem se... unecu izmene vec pri narednim post-ovima :) Hvala na sugestiji :)

      Избриши
  2. I ja se umivam sa bebi sampon-kupkom samo ne Johnson s vec Babylovom... A od Hemel-a ne znam dal si probala Fresh ulje ali preporucujem da probas,meni se pokazalo kao dobro posto mi smetaju masnije i teze kreme.:))
    I meni se svidja blog ali takodje mislim da bi bio jos bolji uz malo vise slika i preglednijim tekstom.:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam njihova ulja ali ih ne upotrebljavam za lice, vec za telo... Posto sam veoma zadovoljna njihovim kremama nije mi palo na pamet da koristim ulje za lice :) ali cula sam da dosta njih koriste njihova ulja za lice, pa mozda i ja nekad probam :) Hvala, unosim izmene vec prvom prilikom :) Hvala na predlozima :)

      Избриши