уторак, 8. јул 2014.

Loreal ideal soft mleko za ciscenje lica

  No comments    
Vec na samom pocetku moram reci da sam mnogo ocekivala od ovog mleka, jer mislim da L'oreal ima dobre proizvode, ali me je veoma razocaralo.

Ono sto mi se svidja kod ovog proizvoda jeste pakovanje, veoma prakticno. Oblik tube je savrsen, a i nemate problema sa time da ce vam izaci visak proizvoda, jer je otvor dobro uradjen. 

Gustina samog mleka je normalna - niti je gusta, niti je isuvise tecna, za moj ukus savrsena. Ono sto mi se ne svidja je miris, koji ne bi znala da opisem ali ne preterano prijatan. Ono sto mi se nikako ne svidja je to sto lice posle ciscenja ostane mnogo masno pa je potrebno dobro ga oprati sapunom, ako ne i vise puta. 

Ja ovo mleko koristim za skidanje sminke i mogu reci da taj posao dobro obavlja. Koristila sam ga par puta i za samo ciscenje lica i mogu reci da je posle ovog mleka lice dobro ocisceno, ali posto ostaje veoma masno ja ga ne koristim tako cesto. 

Kupila sam ga u DM-u na nekoj akciji (videla sam da i sada ima ista akcija), kostalo je oko 400din, a standardna cena mislim da je oko 450-500. Naravno mozete ga naci skoro svuda, u svim marketima koji drze kozmetiku, apotekama, drogerijama... 

Sigurno je da ga vise nikad necu kupiti, ne znam ni ovo kako potrositi :D

Da li ste Vi koristili neko od L'oreal mleka za ciscenje lica i kako ste zadovoljni?

0 comments:

Постави коментар