петак, 4. децембар 2015.

Potroseni proizvodi #11

  4 comments    

Cao dragi moji,
Sakupilo se dovoljno proizvoda za novi post o potrosenim proizvodima. U ovim potrosenim proizvodima ima dosta dekorativne kozmetike, sto ne lici na mene, no krenimo sa potrosenim proizvodima, pa cete i sami videti sta se naslo u ovoj korpi.


Do sada sam vise puta spomenula koliko mi se svidjaju Green Pharmacy proizvodi. Sada je potrosen gel za tusiranje sa shea butterom i zelenom kafom. Moram reci da mi se onaj koji sam imala prethodno vise svidja, ali i ovaj je dobar, samo je meni miris onog lepsi.

Potrosen je Balea tropical sunshine losion za telo. Ovo nikako nije losion za telo koji bi zadovoljio potrebe Vase koze u hladnim danima, tako da mi je drago da je potrosen. Ovo je losion koji ne hidrira kozu preterano, ali dobro dodje kada Vam je koza u dobrom stanju, kako bi to stanje i odrzavao. Miris je pravi letnji.

Nivea long repair prskalicu za kosu koristim bas dugo i nikako da je potrosim jer sam uvek koristila neki drugi proizvod iste svrhe. Nije los proizvod ali kod mene se vukao po kuci, nepravedno. 


Proizvod koji sam prvi put probala ali koji je zadobio sve moje simpatije jeste Bioten maramice za skidanje sminke. Savrseno skinu sminku, ne ostavljaju neprijatan osecaj nakon koriscenja, savrseno mirisu. Stvarno imam samo reci hvale kada je ovaj proizvod u pitanju.

Balea mleko za skidanje sminke sa mirisom kajsije je jos jedan proizvod koji se meni ok pokazao. Lepo skida sminku, ostavlja lice mekanim, nemate lepljiv osecaj nakon koriscenja ovog proizvoda i takodje lepo mirise. 

Jos jedan proizvod kojim sam bila veoma zadovoljna jeste Balea tonik za lice sa mirisom lotusovog cveta. Veoma lep, blag tonik.


Proizvod kojim nisam bila zadovoljna jeste Signal daily white pasta za zube. Nikako ne izbeljuje zube, a sto se ciscenja tice nije toliko losa, ali daleko od paste koju bih hvalila.

Kosili vlazne maramice mnogo volim, tako da sam jos jednom pakovanju videla dno. Ono sto sam ja primetila kada su ove maramice u pitanju, barem je tako bilo svaki put kada sam ih ja kupovala, jeste da su vlaznije maramice u manjem pakovanju u odnosu na maramice u velikom pakovanju. I ono sto mi se ne svidja kod ovog velikog pakovanja je otvor, koji se skoro uvek dovoljno nakvasi da vec posle polovine ne mozete lepo da zatvorite. Tako da Vam maramice preporucujem, ali Vam isto tako preporucujem da ih kupujete u manjem pakovanju.

Cotoneve tupferi su takodje potroseni. Solidni tupferi. Mozda bih volela da su deblji, ali daleko su od tankih tupfera.

Potrosen je i Balea tecni sapun sa mirisom manga. Kada je ovaj proizvod u pitanju jedino cim sam zadovoljna jeste miris. Sto se ostalih stvari tice ne mogu da ga hvalim. Isusuje ruke, ali ne previse, a ono sto mi se nikako ne svidja kod njega je to sto jako malo peni.


Dosli smo do dela sa dekorativnom kozmetikom. Ne secam se kada sam poslednji put potrosila neku bocicu tecnog pudera jer puder obicno ili zavrsi kod nekog drugog vec na polovini, ili ih toliko sporo trosim da retko kome vidim kraj :D. Ili ih jednostavno imam previse nekada?! Hm...kako god, sada sam uspela Nyx stay matte but not flat puderu da vidim kraj. O ovom puderu sam pisala i zasebno, ok je puder ali nikako nije mat. 

Aura perfect matte kameni puder vec odavno imam i nisam ceo potrosila (potrosila sam dobar deo), ali mi je pre neki dan izleteo iz ruku i izvrsio samoubistvo :D. Salu na stranu spasa mu nije bilo tako da se oprastam od njega. U pitanju je ok kameni puder, matira dobro kozu, samo sto prosijate posle par sati nosenja, tako da je potrebno popraviti ga. Znam da su ovi puderi sada u malo drugacijem pakovanju, a sto se strukture tice ne znam da li je menjana.

Proizvod kojim sam odusevljena kada je Aura u pitanju jeste Correct me korektor. Ja sam svom videla kraj, ali sam sigurna da cu ga ponovo kupiti. Super proizvod koji svako moze priustiti.

Potrosena je moja, do sada, omiljena maskara - MaxFactor 2000calorie. Ja sam ovom maskarom veoma zadovoljna, nisam je menjala godinama, mada mislim da cu je sada malo promeniti, cisto da probam i neke druge. Svakako ova maskara ima sve pohvale od mene. Svaka preporuka.


Mislim da su svi culi za Economics parfeme. Ja nisam pristalica kopija kada je sminka u pitanju, ali kada su parfemi u pitanju ove kopije stvarno volim. Najvise iz razloga sto su veoma postojani, stvarno su mirisi veoma slicni originalnim mirisima i pristupacni su svima. 

Kada je sminka u pitanju pocela sam da pazim sta stavljam na svoje lice, jer sam postala svesna svega sto moze da se desi kada koristite neproverene proizvode. Nikada nisam bila od onih koji su sve i svasta stavljali na lice ali se svima desilo da na kozu stave neki nepoznati brend. Ono sa cime se ja oprastam jeste maskara koju sam dobila od jednog kineskog sajta. Proizvod nije los, radi on svoj posao. Ali sada sebe pitam odakle da sam ja narucila proizvod ovakve vrste, obzirom da to ne lici na mene. Nikada ne bih usla u kineske radnje kod nas i kupila maskaru, pa me je iznenadilo sta mi se desilo da sam ovde narucila to, kada pored ovoga postoje proizvodi koje i sama kupujem kod Kineza. Mnogo sam rasirila pricu, ali to je sve u sklopu toga da trebamo da rasirimo svest o tome koliko je stetno koristiti neproverenu kozmetiku. 

Poslednja dva proizvoda koji idu u kantu jesu turpija za nokte (obozavam ove sundjeraste turpije) i cetkica za sminkanje sa kineskog sajta koja apsolutno ne moze da sluzi za sminkanje jer je pregruba, ne hvata normalno proizvod, tako da joj ne vidim svrhu.

To su bili moji potroseni proizvodi za prethodni period. Koristite li Vi neki od mojih proizvoda koji su meni zavrsili u kanti?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*





4 коментара:

  1. Mislim da sam sve Baleine tonike probala, plavi mi je bio dobar, sad koristim zeleni i bas je jak, necu ga opet kupiti. Ovaj tecni sapun zaista slabo peni, a Cotoneve su po meni slabasni tupferi :). Correct Me volim, imam dve nijanse, Economic parfemcici su solidni, dosta aroma sam probala. Kristina :*

    ОдговориИзбриши
  2. Kojaje cena Balea mleka od kajsije? Da li Ovaj Balea pkavi tonik sadrzi alkohol? Za lice samo proverene marke narocito puder Bourjois,Revlon,Deborah i za oci. Mene su pekle oci i od Golden Rose maskare a zamisli da stavim Kinesku :-) :-) ruzevi ,lakovi mogu ovi jeftiniji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odavno sam ga kupila pa ti ne mogu reci tacnu cenu, ali oko 200dinara je. Sto se tonika tice stvarno ne bih znala da ti kazem jer nisam na to obracala paznju a vec je odavno u kanti pa ne mogu pogledati.

      Избриши