недеља, 13. децембар 2015.

Vracanje u proslost: Favoriti 2014. -dekorativa

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Pre dva dana je bilo reci o favoritima za proslu godinu kada je preparativa u pitanju, a sada cu Vam izneti svoje misljenje o proizvodima koje sam prosle godine izabrala za favorite kada je dekorativa u pitanju. 

Karmin koji sam tada izdvojila kao godisnji favorit jeste Rimmel Kate u nijansi 102. I dalje stojim da je ovo jedan od najboljih i najlepsih karmina koje posedujem. Rado Vam preporucujem citavu Kate Moss kolekciju, veoma jeftini a mnogo kvalitetni karmini.

Medju favoritima se nasla i jedna od najboljih maskara koje sam do sada koristila, a u pitanju je MaxFactor 2000 calorie. Zasigurno jedna od najboljih maskara.

Kada je ajlajner u pitanju izdvojila sam Loreal Super liner. I dalje stojim da je ovo jedan od najboljih ajlajnera koje sam do sada probala. Svaka preporuka.

Kada je lak za nokte u pitanju izdvojila sam Aura lak u nijansi Going nude?. Veoma lepa, diskretna nijansa laka. I dalje mislim da je veoma lepa nijansa, a kvalitet je ok. 


Paleta senki koju sam izdvojila jeste Aura smokey eyes. I dalje je koristim i veoma sam zadovoljna njome. Uskoro cete videti i look koji sam uradila sa ovom paletom a koji Vam preporucujem za prestojece praznike. Savrsena paleta ukoliko zelite da naglasite oci. Ja nisam pristalica da se nijanse iz ove palete zajedno koriste, ali ukoliko zelite da naglasite oci ovo je idealna paleta za to. Videcete uskoro kako sam ja to uradila.

Puder koji sam tada izdvojila, a kojim sam i dalje veoma zadovoljna jeste Maybelline Fit me tecni puder. Veoma dobar puder. Preporucujem Vam ga i dalje.

Poslednji proizvod koji sam izdvojila kao favorit prosle godine jeste Victoria's secret body mist Mango temptation. Ovo je i dalje moj omiljeni sprej za telo. Obozavam ovaj sprej i rado bih Vam ga preporucila.


To je bilo moje misljenje o proizvodima koje sam prosle godine izdvojila kao favorite. Svi proizvodi koje sam tada izdvojila kao favorite i dalje volim, i dalje ih Vam preporucujem. 

Da li ste Vi koristili neki od mojih proslogodisnjih favorita?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. Davno sam koristila ovu maskaru ali secam se da je bila dobra :) Rimmelovi KM ruzevi su zaista vrlo lepi, imala sam jedan iz crne KM linije ali kupicu i neki iz ove crvene. Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja iz crne jedan karmin i on mi se bas svidja. Stvarno su im super karmini. Pozdrav :*

      Избриши