недеља, 20. децембар 2015.

5 predloga poklona za NJU

  2 comments    

Cao dragi moji,
Resila sam i ove godine da Vam dam svoje predloge kada su pokloni u pitanju. Ove godine bice to predlozi poklona kada su zene u pitanju. Predlozicu Vam pet kombinacija poklona kojima mozete obradovati Vase omiljene curice.

Mislim da je dobra knjiga savrsen poklon za svaku priliku pa i za ovu. Ono sto sam ja dodala ovom predlogu jeste par kozmetickih sitnica. Mislim da je ovo idealan pokloncic. 


Druga preporuka jeste ukrasna saksija, koju kasnije mozete iskoristiti na razne nacine, napunjena raznim kozmetickim proizvodima i peskiricem. Uz malo truda, malo novogodisnjih ukrasa i dobrim odabirom proizvoda mislim da je ovo jedan solidan poklon za ovu priliku.


Mislim da ne postoji zenska osoba koja ne voli nakit. Zato Vam ja predlazem da kupite neki lep komad nakita, mislim da sa time nikada ne mozete pogresiti.


Ono sto takodje mozete napuniti kozmetickim proizvodima, a da veoma lepo izgleda, jeste solja. Da bi to izgledalo novogodisnje mozete kupiti neku novogodisnju solju i ukrasiti je ukrasima.


I na kraju, ono sto cini Novu Godinu i Bozic carobnim jesu dzemperi. Po mom misljenju najbolji izbor bi Vam bio neki lep novogodisnji dzemper, ali isto tako mozete izabrati neki neutralni, sa kojim ste sigurni da necete pogresiti.


Nadam se da sam Vam barem malo pomogla kada je izbor poklona u pitanju.

Sta Vi najvise volite da poklanjate, a sta da dobijate za praznike?

P.S. Na blogu je u toku nagradna igra, gde Vam ja poklanjam mali poklon, pa ukoliko se jos uvek niste prijavili to mozete uciniti ovde.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


2 коментара: