уторак, 15. децембар 2015.

Festive look -red lips black eyes

  6 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Resila sam da sa Vama ponovo podelim jedan makeup look koji mislim da je super ukoliko zelite da zablistate u toku prestojecih praznika. Resila sam da naglasak bude na ocima, a kako sam to postigla procitacete u nastavku.

Ono sto sam prvo koristila je prajmer. Do skoro nisam koristila prajmere, ali obzirom da sam dobila Aura Prime me! to je bila idealna prilika da pocnem da ih koristim, a i upotrebim pri ovom izgledu. Nakon prajmera na lice sam nanela Aura Refresh me! tecni puder. Dok sam na predeo oko ociju i na regije koje zelim da posvetlim malo, kao sto je deo izmedju obrva i brada, nanela Nyx HD concealer.


Kada sam nanela ove tecne stvari na lice presla sam na cvrste. Prvo sam sve setovala Essence mattifying puderom u kamenu. Zatim sam ispod jagodica nanela Aura multi color presovani puder, tj njega sam koristila za konture lica. Na zadnji deo jagodica i oko ociju sam koristila Aura highlighter u nijansi Golden spice


Nakon sto sam zavrsila i sa praskastim proizvodima za lice, presla sam na oci. Na pokretni deo kapka nanela sam mat crnu senku iz Aura smokey eyes palete. Na predeo ispod obrva koristila sam belu nijansu, dok sam u pregibu koristila malo poslednje, sive nijanse sa sljokicama. I za kraj crnu sa sljokicama sam stavila malo u spoljne uglove oka. 

Posto sam zavrsila sa senkom red je da se trepavice srede. Pre nego sto sam nanela maskaru trepavice sam uvila uvijacem, a onda nanela La Roche-Posay maskaru koju sam dobila uz kremu koju sam nedavno kupila. 

Poslednji detalj jeste karmin. Za ovaj look sam koristila Rimmel Kate Moss u nijansi 111. Veoma lepa nijansa crvene boje, koja je po meni idealna za praznicno raspolozenje.

Skontah da je na slici nema olovka za obrve, mali propust :/. Obrve sam popunila Aura olovkom za obrve u broju 3.


Kako zavrsni look izgleda mozete videti na narednim slikama.


Za moj ukus ovo je veoma jaka sminka i nosila bih je samo u posebnim prilikama. Ja sam ipak pristalica nesto svedenije sminke.


Ali posto specijalne prilike itekako imamo u decembru, a i dosta devojaka voli jace sminkanje, mislim da je ovo bila idealna prilika da uradim ovakav look.

Da li Vam se svidja moj izabrani look? Volite li Vi jacu sminku na licu ili ste pristalica svedenije sminke?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*






6 коментара:

  1. Odlicno odradjen look Jelena, narocito oci ! Svaka cast :) I ja na dnevnoj bazi nosim diskretniju sminku, mada su neke zene misljenja da je jaca, mozda zbog mog bledog tena pa im se tako cini, ne znam, u svakom slucaju ne slazem se sa njima :). Ovaj look iz posta bi bio odlican za neke posebne prilike :). Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :* Meni je sminka iz posta prejaka, nosila bih je samo za posebne prilike, cak i tada bih razmislila kada je prikladna. Jer sam pristalica toga se izabere sta ce se naglasiti.

      Избриши
  2. Ja bas volim tamne oci i crveni karmin! Odlican makeup look!:) <3

    ОдговориИзбриши