петак, 11. децембар 2015.

Vracanje u proslost: Favoriti 2014. -preparativa

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Doslo je vreme da se ponovo vratimo u proslost i pogledamo koji su bili moji favoriti za prethodnu godinu i sta ja sada mislim o tim proizvodima.

Krenucemo od proizvoda za kosu. Dva proizvoda koja sam izdvojila kao favorite za proslu godinu jesu Cien sampon protiv peruti i Schwarzkopf Gliss ultimate oil repair regenerator u spreju. Sto se sampona tice bio je veoma dobar, ali ga nisam kupila ponovo jer ga nisam nasla a i u medjuvremenu sam se zaljubila u neke druge. Medjutim kupila bih ga ponovo. A sto se prskalice tice ubedljivo mi je najbolja od svih koje sam probala, tako da Vam je iskreno i dalje preporucujem.



Kada su proizvodi za lice u pitanju kao favorite za proslu godinu izdvojila sam Garnier micelarnu vodu, Freeman piling za lice od kajsije, Avon Planet spa Heavenly hydration ulje za lice i Vichy aqualia thermal kremu za lice. Moram reci da su sva cetiri proizvoda jos uvek jedni od najboljih koje sam probala u svojoj kategoriji. Sva cetiri proizvoda Vam od srca preporucujem, sta vise tri i dalje koristim i prezadovoljna sam njima.


Ono sto sam izdvojila kao favorite za 2014. kada je nega tela u pitanju jeste Garnier oil beauty piling za telo i Bottega Verde Argan & Iris kupka za telo. I dalje oba proizvoda obozavam. Sta vise ovu kupku toliko cuvam da je i dalje imam, retko je koristim ali je jedna od mojih omiljenih jer je miris savrsen, a veoma lepo neguje i cisti kozu. Sto se pilinga tice miris je takodje savrsen. Piling je malo grublji ali ja to volim. Tako da oba proizvoda Vam i dalje toplo preporucujem.


I poslednja dva proizvoda koja sam bila izdvojila kao favorite za 2014. jesu Dove original antiperspirant u stiku i Labbelo lip butter od maline. Ovaj antiperspirant uvek koristim, tako i sada, tako da nema potrebe da spominjem da Vam ga rado preporucujem. Najbolji koji sam ja do sada probala. A sto se Labbelo buttera tice moram priznati da ga jos nisam potrosila i da i dalje mislim da je solidna mazalica za usne.


Zakljucak je da Vam i dalje preporucujem sve proizvode koje sam izdvojila kao proslogodisnje favorite i znam da ce se neki od ovih proizvoda naci i u ovogodisnjim favoritima, jer jednostavno nisam nasla proizvod koji je bolji.

Da li ste Vi koristili neki od mojih proslogodisnjih favorita sto se preparative tice?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар