среда, 9. децембар 2015.

Eveline Argan elixir

  10 comments    

Cao dragi moji,
Posle duzeg konstantnog koriscenja i dobijenih zeljenih rezultata zelela sam da sa Vama podelim svoje iskustvo sa Eveline Argan elixir proizvodom.

Kao prvo da se upoznamo sa osnovnim karakteristikama. Dolazi u bocici od 12ml i mogu Vam zasigurno reci da ce Vam ova bocica trajati mnogo dugo. Razlog tome je sto se jako sporo trosi jer je u pitanju ulje.


Ovo ulje za nokte mozete koristiti vise puta u toku dana. Ja sam ga koristila najcesce dva puta na dan, ali se desavalo i vise od toga. Mazala sam ga na zanoktice i na celu nokatnu plocu. Za period od otprilike 4 nedelje dostigla sam solidnu duzinu noktiju koji se nisu listali, nisu pucali, sto je sa mojim noktima veoma tesko postici. Moram reci da nisam prestajala sa tretmanom sve dok nisam dostigla zeljenu duzinu i uradila ojacavanje gelom. Razlog tome sto nisam proveravala da li su mi nokti od ovog preparata postali jaci i u stanju da se odrze u zivotu i bez ovog ulja je taj sto meni nista sto sam do sada koristila nije ojacalo nokte toliko da bi oni mogli nakon toga da ostanu dovoljno cvrsti i negovani a da se ne polome u roku od 5 dana. 

Sigurna sam da bi ovaj proizvod bio savrsen za one koji nemaju toliko velikih problema kao sto ja imam kada su nokti u pitanju, i sigurna sam da bi ojacao nokte nakon 10tak dana koriscenja. Ja sa svoje tacke gledista vidim ovo kao jedan veoma dobar proizvod, jer je lak sa koricenje, prelepo mirise, moje nokte je u toku koricenja savrseno odrzavao, pomogao mi je da dostignem ono sto sam zelela kada su moji nokti u pitanju. 


Kada je ovaj proizvod u pitanju stvarno imam samo reci hvale. Ukoliko volite miris argana sigurna sam da cete se zaljubiti u ovo ulje. Ukoliko volite ulja a treba Vam nesto sto ce ojacati Vase nokte rado bih Vam preporucila ovo ulje.

Cena ovog ulja je, mislim, oko 350dinara. Mislim da cena nije uopste visoka u odnosu na to kakav proizvod dobijete i kada uzmete u obzir da ce Vam trajati mnogo dugo.

Da li ste Vi koristili neki Eveline ojacivac za nokte? Koji biste Vi preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


10 коментара:

  1. Da li si mazala ciste nokte ili na vec namazane lakom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na ciste, tih dana skoro da uopste nisam mazala lak za nokte, da bih mogla cesto da mazem ulje.

      Избриши
  2. jesam, naravno, dobro poznati 8in1, a zelim da uzmem i onu njuhovu bazu protiv listanja. Ovaj proizvod je nov u nasim DM drogerijama, tek ga mesec-2 vidjam i interesuje me (imam krte i lomljive, tanke nokte koji lako listaju). Ovaj bi mozda dobrodosao kao dodatak, zanima me samo dali boji nokte zuckasto

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja moram da priznam da nisam probala toliko hvaljeni 8 u 1 :/. Ja imam isti problem sa noktima. Ne boji nokte, ostanu lepi i beli, a sto je najvaznije ne listaju se :).

      Избриши
  3. Definitivno moram da probam! Eveline mi je preporodio nokte :D

    ОдговориИзбриши
  4. Juče sam ga kupila i morala sam da ga isprobam čim sam izašla iz apoteke. :D Predivno miriše. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je ta neizdrz :D Slazem se da je miris prelep :) Javi kako ti se pokazao, da li si zadovoljna kao i ja :)

      Избриши
  5. Drage devojke, da li se ovaj elixir utrljava u nokte i zanoktice ili samo namaze kao klasični lak? Hvala ☺💅

    ОдговориИзбриши