четвртак, 23. април 2015.

Top 5 ispod 500 #2

  14 comments    

Mislim da je davnih dana bio post ovakvog tipa, pa resih da napisem jedan nov jer i sama volim da citam slicne clanke. Izdvojicu 5 proizvoda koji kostaju ispod 500dinara, a za koje ja smatram da su vredni Vase paznje.

Kao prvi proizvod koji bih ja izdvojila tu je Farmasi all in one krema za pete. O ovoj kremi sam pisala i zasebno. Kao sto sam i pisala veoma dobra krema za pete. Veoma dobro odrzava savrseno stanje Vasih peta. Regularna cena ove krema je 390, ali je non stop na nekim akcijama tako da je mozete nabaviti i za manje novca. Sve u svemu cena je manja od 500dinara.

Drugi proizvod imam od skoro ali sam sigurna da vredi mnogo vise para, u pitanju je Balea gel za ciscenje lica sa ekstraktom lotusovog cveta. U svojoj poslednjoj nezi lica sam ga spomenula i rekla koliko sam zadovoljna njime. Veoma dobro ocisti lice, lagan je i mojoj kozi savrseno odgovara. Ako se dobro secam cena mu je oko 200 dinara (maksimum 250), tako da se u ovaj cenovni rang itekako uklapa, a kao sto rekoh vredi mnogo vecih para.


Proizvod za koji, za svoju namenu, ne mogu reci da je previse jeftin, ali da itekako vredi svakog dinara koji date za njega jeste Aloe Forever living lips. Ovo je cudo koje herpese odnese u roku od dva dana. U poslednje vreme, posto sam se razbolela, sam imala problem sa herpesima i ovo je proizvod koji me je delimicno spasio (kazem delimicno jer mi je u najgorem mogucem trenutku nestao). Ovo je proizvod koji mislim da svako treba imati, a za sebe sam sigurna da vise nikada necu sebe ostaviti bez njega. Cena mu je 450dinara, ali kao sto rekoh vredi svakog dinara obzirom da mu je namena siroka.

Jos jedan proizvod koji koristim mozda nesto vise od mesec dana, ali sam vec prezadovoljna njime, jeste Aura Correct me korektor. Ovo je jedan od najboljih korektora koji sam ja do sada probala. Sigurna sam da cu o njemu zasebno pisati, a za sada cu reci samo da savrseno prekriva sve sto mu se nadje na putu. Cena ovog proizvoda je oko 400 dinara.


I poslednji proizvod, ali i proizvod koji najduze koristim od svih, i kojim sam neverovatno zadovoljna jeste Serical placenta maska za kosu. Mislim da ste o ovim pakovanjima svuda citali, a i kod mene ste mnogo puta mogli cuti reci hvale za ova pakovanja za kosu. Ja, od kada sam na njih naisla (Serical i Kallos) ne koristim ni jedno drugo pakovanje, a ne znam ni da li cu uskoro probati. Meni je kosa posle ovog pakovanja neverovatno mekana i lepa na dodir, a to se i vidi. Cena ovog pakovanja je nesto vise od 300 dinara.


Koristite li Vi neki od mojih odabranih proizvoda? Koji proizvod biste Vi preporucili u ovom cenovnom rangu?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

14 коментара:

  1. Jao nista nisam probala, da zlo bude vece, maska mi je na listi vec neko vreme, ali nikako da je kupim. Pre mesec dana su kod mene u komsiluku otvorili kucnu hemiju, maska je na 280 dinara!!! Aurin korektor isto merkam :) Super je lista!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je maska stvarno fenomenalna... kao i korektor, stvarno svaka preporuka 😊

      Избриши
  2. Nista nisam probala, mada koristim Cover me korektor od Aure, tako da je ovaj tecni sigurno odlican. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po mom misljenju Aura se mnogo popravila i sada imaju veoma dobre proizvode 😊

      Избриши
  3. koristim balea umivalicu i odgovara mi.reci mi,molim te,gde kupujes ovaj stik protiv herpesa.pozdrav,mila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aloe Forever mozes naruciti na njihovom sajtu, i posalju ti sve brzom postom :) Ja koristim njihov deo stick, nesto najbolje ikada! Jese malo skuplji, oko 1000 dinara, ali baaaass dugo traje!

      Избриши
    2. Ja ih uvek kupujem od ljudi koji se time bave... uvek se mogu naci... a sada saznah i ja da se moze naruciti i preko sajta :)

      Избриши
  4. Od Aure Correct me je jedan od najboljih korektora koje sam korisrila, ne znam vise koja mi je bocica po redu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Balea je uvek dobra, a ovaj korektor mi je super od Aure :)

    ОдговориИзбриши
  6. balea je i moj favorit <3
    Poseti i moj blog
    zelim ti da lepo provedes vikend <3
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши