субота, 4. април 2015.

Ciscenje cetkica

  4 comments    

Videh da su mi neke cetkice prljave i da je bilo neophodno okupati ih,pa resih da Vam napisem post o tome kako ja cistim svoje cetkice za sminkanje.


Ono sto Vam je potrebno da biste oprali svoje cetkice, na nacin na koji ja to radim, su prljave cetkice, sampon za kosu i jedan manji peskir. Do sada nikada nisam koristila sredstvo za ciscenje cetkica, vec uvek neki blazi sampon. Veoma cesto je moj izbor bio Johnson's baby sampon, a trenutno koristim InSight sampon. Cetkice perem tako sto uzmem malo sampona na ruku i pravim kruzne pokrete na ruci cetkicom, kako bi sampon sto bolje usao u cetkicu i sto vise prljavstine izbacio iz nje. Naravno to radim pod mlakim i slabim mlazom vode. Kada zavrsim sa kruznim pokretima istisnem vodu iz cetkice tako sto palcem i kaziprstom predjem preko cetkice, od korena pa sve do krajeva dlaka. Postupak ponovim dva puta ukoliko je neka cetkica prljavija, kao npr. za tecni puder.


Ono sto morate da pazite dok perete cetkice je da Vam voda ne ode previse visoko, tj. da ne dodje do dela gde se spajaju drska i metalni deo cetkice, kako se lepak koji drzi gornji deo cetkice ne bi omeksao i kako Vam se ne bi raspala cetkica. Upravo iz tog razloga cetkice uvek ostavim da se suse naslonjene na nesto, kako bi se voda slivala. Sada sam ih naslonila na kutiju, ali inace uzmem malo veci peskir od ovog (posto manji sigurno ne mozete naci :D) i samo ga uvijem sa jedne strane, kako bi ta strana postala visa, i tako ostavim cetkice da se suse.

Nekada nakon pranja cetkica osusim cetkice tako sto kruznim pokretima prelazim preko peskira, ali to ne radim uvek, vec kada vidim da je ostalo malo vise vode na cetkicama. Mada obzirom da ih ja 'iscedim' pre toga, retko kada ostane. Naravno, posle ovog postupka i dalje ostavim cetkice naslonjene da se suse.


Ne mogu striktno reci na koliko dana perem cetkice, ja ih perem kada znam da sam ih koristila vise puta ili kada vidim da su se uprljale. To nekada bude nedelju dana (to je najcesce za tecni puder jer se ta cetkica najbrze isprlja) a nekada bude na dve nedelje. Odnosno nikada ne cekam da se sve cetkice isprljaju pa da ih moram prati istovremeno, ako vidim da su dve cetkice prljave ja cu samo njih oprati.

Planirala sam vise puta da probam sredstva bas namenjena ciscenju cetkica, ali uvek mi je nesto prece od toga tako da jos uvek nisam isprobala. Medjutim, ja sam veoma zadovoljna i ovim nacinom ciscenja, tako da je to jos jedan razlog sto mi to nije neophodan proizvod. 



Kako Vi odrzavate svoje cetkice?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*




4 коментара: