четвртак, 16. април 2015.

Blue moon parfemi

  5 comments    

Sigurna sam da ste vec vidjali ove parfeme, ako ne kod drugih blogerki, onda kod mene na blogu. Vec sam ih spominjala u mojim novitetima, kao i u favoritima marta, tako da znate o cemu je rec. Medjutim resila sam da napisem malo vise o njima.

Kao sto sam Vam vec napomenula dobila sam tri parfema na testiranje. Moj izbor su bili 107 - D&G pure femme new, 110 - Gucci guilty i 119 - Paco Rabanne one million.

Prvo da Vas upoznam sa samim parfemima, pa da tek onda iznesem svoje misljenje o istim. Rec je o firmi Blue moon koja je pocela sa proizvodnjom parfema u avgustu 2014.godine. Ovi parfemi, pored Srbije, dostupni su i u Crnoj Gori. Proizvodnja je domaca, ali baza parfema dolazi iz Francuske. U pitanju su kopije poznatih parfema.


Sto se tice samog pakovanja, parfem dolazi u staklenoj bocici od 30ml. Sve se to nalazi u kutiji na kojoj je sa prednje strane ispisan naziv firme, a na delu za otvaranje se nalazi rok upotrebe kao i broj parfema. Na poledjini kutije se nalaze podaci o samoj firmi. Sto se ambalaze tice stvarno svaka pohvala. Bocica je idealna za nositi je svuda sa sobom.


Na red su dosli utisci sto se samog parfema tice. Sto se postojanosti tice ostaju na kozi sigurno 2,3 sata intenzivno, a nakon toga se osecaju u tragovima, sto je za kopije parfema veoma dobro vreme. Sto se tice slicnosti sa originalnim parfemima dosta su slicni. Jedini koji mi se ne svidja na mojoj kozi, iako mi u bocici lepo mirise, jeste 119.

Ove parfeme mozete naci sirom Srbije, po lokalnim parfimerijama (ukoliko Vas zanima tacna lokacija za neki grad pitajte), a cena je oko 300dinara

Da rezimiramo... kada uzmemo u obzir cenu i kvalitet ovih parfema mogu zasigurno reci da ih iskreno preporucujem.

Da li ste culi za Blue moon parfeme i da li ste ih mozda koristili do sada?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*

5 коментара:

  1. Nisam cula za ove parfeme do sada, zanima me gde ima u Nisu da se nadju? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ELIZA - BUL. NEMANJIĆA 67A TC ZONA 1 LOKAL 7
      ELIZA - TRG KRALJA MILANA BB, STARI PODZEMNI PROLAZ LOKAL 46
      MI-MI CO - BULEVAR NEMANJIĆA 33 LJ
      BLACK MARATHON - TC KALČA, LAMELA B. LOK. 19A
      I SVE BOLJE SNABDEVENE APOTEKE.
      Nadam se da ce ti se svideti :)

      Избриши
  2. Ja sam ih isto koristila, i bila prijatno iznenadjena da za kazemo pristojnu cenu moze da se nadje tako postojan parfem, koji se i ne razlikuje toliko od originala

    ОдговориИзбриши